1.852 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Tandløs kat kan godt spise - Video Tandløs kat kan godt spise - Video

Hos katte findes der en frygtelig sygdom der kaldes bla FORL, denne gør katte på sigt får ryddet hele munden for tænder, de 4 hugtænder kan dog tit få lov at blive.
Mange vil ikke fjerne tænder på katten for det er jo synd så kan de ikke spise mere. Dette passer dog ikke . Har lige taget en video af min Forl kat, med kun de 4 hugtænder så folk kan se de let kan spise stadigvæk. Det er den 2. daggamle han overhoved spiser efter tænderne forsvandt for MANGE år siden, så er ikke fordi han har meget træning. Jeg står så tæt for at hjælpe ham med at holde Kyrie væk der meget gerne vil hugge den fra ham, også derfor han knurre og rykker sig 2 gange
http://www.youtube.com/watch?v=eQmKrhdeqwA&list=PLyr6vaCzT913mgzrNRBXDtYDzwC8yqR_1

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tandløs kat kan godt spise - Video
  • #2   14. dec 2013 Dejlig video smiley bliver deres gummer ikke også ret hurtig hårde ??

Kender da også en Sphynx der har fået fjernet alle tænderne mere eller mindre hun spiser også rask væk tørfoder og råt kød.. og det er da bedre end de har smerter at de får dem fjernet..

• #3   14. dec 2013 ja filur blev en helt anden kat da nr 2 portion af tænder blev fjernet(de 8 kindtænder) han blev MEGET gladere.
    Jo mener der er noget med de kan bruge gummerne til at hygge med og videoen viser jo han kun med hugtænderne kan flænse kyllingen alligevel. Ja tager længere tid end når Kyrie sluger en daggammel, men genere jo ikke ham. om et par daggamle tror jeg også selv han kan forsvare den efterhånden som han lærer teknikken(kan han næsten nu men ville lige give ham FRED til at lære teknik så han ikke SLUGTE den fordi Kyrie var for tæt på).

• #4   14. dec 2013 Hold jer væk fra mit bytte smiley
    Rigtig god video og god fornøjelse med rengøringen bagefter smiley

• #5   14. dec 2013 Ja man kan ikke se han mangler noget, hverken i mod eller tænder, godtdu lage den ud smiley

• #6   14. dec 2013 en fugtig klud eller alm papir mere kræver det ikke når man fjerner det inden det tørre smiley
    nej han er lidt dygtig synes jeg selv smiley

Kommentér på:
Tandløs kat kan godt spise - Video

Annonce