{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Kathrine S
Kathrine S
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 37

Killing og baby.. {{forumTopicSubject}}

Vi får en main coon killing i næste uge og har en datter på 8 måneder.
Vi ønsker at de skal få det bedst mulige forhold til hinanden og søger derfor råd om hvordan og hvorledes.
Min datter er MEGET rolig omkring killingen (har hun været når vi har besøgt) hun har aet forsigtig, siddet helt stille med hende - hvor hun faktisk faldt i søvn på hendes skød. Killingen har allerede udvist stor nysgerrighed overfor min datter, bidt hende i tæerne i leg (ikke hårdt) og i det samme vi kom og så hende sidst løb hun hen til min datter og klatrede op på hende..
Men jeg tænker - måske det er anderledes herhjemme i vores eget hjem? Hvad kan vi gøre? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killing og baby..
  • #2   15. dec 2013 Det vil højest sandsynligt gå pære let, men når den lille kan gå, så kan der opstå problemer, i musiker kattebakken og fodret så den lille pige ikke leger sandkasse og leger kat som spiser kattemad smiley
    Jeg har to børnebørn ( drenge, nu 3 og 5) de er ret ligeglade med kattene, og mad vand og bakke er i et rum med kattelem, det var nødvendigt smiley
    Så har jeg et barnebarn ( en pige på snart 3) hun er tossetmed kattene både der hjemme og hos mig , hun er svær, at få til, at huske at kattene kun gider hende når hun sider stille, og såvel hun leget at hun er en kat smiley jeg må stille fodret højt op og holde godt øje med bakkerne, for jeg kan ikke lukke dem væk smiley

Nu har bedste jo en killing smiley den er jo såååå søøøød så jeg må holde godt øje med dem, men Mitti kan nu heller ikke holde sig fra hende, men må redes når hun bliver for kærlig smiley man må ikke knuse og løfte ham, det er svært, at huske når han er så dejlig smiley

profilbillede
  • Kathrine S
    Kathrine S Tilmeldt:
    nov 2013

#4   15. dec 2013 Nu ville de så ALDRIG få lov til at være alene sammen.

• #5   15. dec 2013 Det ville være en god ide med et højt kradsebræt og nogen hylder på væggen så katten altid har en mulighed for at komme lidt væk, især når den lille begynder at gå. Husk også at stille kattebakke/madskåle og vandskåle udenfor den lilles rækkevidde f.eks på et bord (selvfølgelig ikke kattebakke og mad ved siden af hinanden ) eller i et rum med børbegitter for ,eller en krog på døren så katten kan komme igennem men ikke barnet. Det skal såmænd nok gå fint smiley jeg har dagplejebørn og her har aldrig været problemer. Børnene lærer fra dag et at det er forbudt at bære på katten og jeg viser dem hvordan man kæler med en kat.

• Kathrine S
    Kathrine S Tilmeldt:
    nov 2013

#6   15. dec 2013 Kristina k, kattenbakken står på toilettet og madskålene i køkkenet, min datter tager dem ikke længere da vi har haft dem stående noget tid for hun ku nå at lære at hun ikke må tage dem. Kattebakken er hun ligeglad med - hun vil hellere ud i bruseren og lege smiley .
    Kradsetræ har vi og hylder har vi både i gangen, badeværelset og stuen.

• #8   15. dec 2013 I forhold til kattebakken er det altid bedst at holde den helt væk fra små børn, de er jo nogen nysgerrige små størrelser der gerne smager på verden og det er ikke så lækkert med en kattebæ i munden smiley hæ hæ og ja jeg mente hylder til katten smiley

• #9   15. dec 2013 De små på 8 mdr er ikke et problem, med hensyn til bakker og foder, det er først et problem når de når 1 1/2 - 2 års alderen og er super nysgerrige smiley
    Og så når de bliver lidt ældre og gerne vil hjælpe smiley det er ikke længe siden Emma mente hun skulle hjælpe bedste, hun havde pænt samlet alle klumper på fejebakken, smiley med hænderne, hvad skal man sige når hun med et stooort smil siger " jeg hjælper bedste", madlavningen måtte vente mens Emma blev skrubbet og badeværelset gjort rent smiley

Billedet er ældre, fra dengang hun troede det var en sandkasse smiley

Kæde på døren er en god ide smiley

profilbillede
Kommentér på:
Killing og baby..

Annonce