{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.505 visninger | Oprettet:

AaB
AaB
Tilmeldt:
3. jan 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11

Killing urenlig {{forumTopicSubject}}

Hej jeg håber der er nogle som hurtigt kan hjælpe mig med et spørgsmål smiley vi har været ude at se på en sød rejse klar hun killing og regner med hun skal være vores lille nye familie medlem men hun er vist ikke renlig for så hun skulle til at tisse oppe i en vaske tøjs kurv som det mest naturlige i verden så er spørgsmålet om det kan rettes op på nu i en alder af 12 uger når hun vist gør det forskellige steder, og hvis hun kan rettes op på hvordan gør man så ? Og hun er meget aktiv og vil gerne ned så snart man næsten lige har taget hende op så vrider og vender hun sig for at komme ned , er det hendes natur /sind og kan man lære hende hun skal være oppe og hygge nogle gange uden hun bare tænker kun på at komme ned ? Ved der er meget forskel på om katte om de kan lide at være oppe eller ej men vores tidligere kat lagde i arm og endda på ryggen som en lille baby som det naturligste i verden og det er det vi søger igen.... Men kan hun det ? Håber nogle kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing urenlig
  • #2   29. jan 2014 Jeg ville også holde mig fra en urenlig killing..

    Hvad angår om katten vil putte eller ej tror/synes/mener jeg ikke det er noget du kan lære en kat. Hvis den vil putte så putter den, hvis ikke den vil så går den. Så nemt er det.


  • AaB
    AaB Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #3   29. jan 2014 Har kun besøgt hende den eneste gang og det slog mig bare at jeg ville være ked af at få en urenlig killing i huset men hun er en mega sød Perser så også ærgerligt at sige nej hvis hun kan blive renlig smiley hmm tror hun er snakket nok med men nok ikke vant til at ligge på ryg i arm osv smiley

  • #7   29. jan 2014 Sig nej, ellers ender du op med en masse urenlighed frem over. Det kan drive de fleste mennesker til vanvid.
    En killing, der er præget korrekt SKAL være renlig når den er 12 uger.


  • #8   29. jan 2014 Jeg ville ikke købe en killing, man ved er urenlig.. Måske det kan rettes op, hvis man har mange bakker - en i hvert rum, men det er ikke sikkert, og det er ikke sjovt, at have en kat der tisser på alt.

    Om hun kan vænnes til, at ville hygge med mennesker, kommer meget an på katten. Da jeg vaar ude og kigge på Tarzan de 2 gange, før jeg fik ham hjem, var han en rigtig bølle, der bestemt ikke havde tid til, at man skulle holde ham, han gav mig et gratis hul i æret, fordi han kæmpede så meget imod, da jeg ville have ham op. Han er faldet til, og elsker roen med kun 1 menneske, og ingen lille irriterende hund, der er efter ham hele tiden. Men det er ikke sikkert, at det går sådan med hende I har kig på.
    Så mit råd ville være, at holde mig fra hende, men det er pga. urenligheden.


  • AaB
    AaB Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #9   29. jan 2014 Tusind tak for jeres svar alle sammen smiley

  • #10   29. jan 2014 En killing på 12 uger skal være renlig, så hvis hun ikke er renlig så hold dig langt væk..

    Med hensyn til at ville ligge på ryggen i arm, så er det vist langt de færreste der elsker at ligge på ryggen i arm..

    Ingen af min kan lide det, men ellers at sidde op gider den lille godt, men en killing har ofte for meget krudt i numsen til at blive båret rundt, og det er bestemt ikke noget de lre mener jeg, enten vil de gerne være oppe og nusses eller ogå vil de ikke, men fordi de ikke vil bæres rundt, betyder jo ikke at de ikke gider ligge på skød og blive nusset smiley


  • AaB
    AaB Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #11   29. jan 2014 Okay øv øv med det renlighed smiley kan høre på jer alle det ikke er det bedste selvom den kun er 12 uger gammel smiley havde håbet i ville sige det sagtens kunne reddes smiley

  • AaB
    AaB Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #12   29. jan 2014 Opdrætteren siger godt nok den er renlig men jeg så selv den sad an i vasketøjs kurven til at ville noget og hun hev den hurtigt op smiley

  • #15   29. jan 2014 ja det er rigtigt at den burde være renlig
    MEN nu er det altså sådan at den kan jo have blærebetændelse
    Den kan jo også have haft travlt med at lege. Nogle killinger har mere travlt med at lege, og så kommer der altså et uheld.

    Jeg har også haft min del af killinger som har haft et uheld. Men så starter man lige forfra med at smide den i kassen. Ingen problemer her
    Det er først når den bevist gør det tit, at man virkelig har et problem

    Og jo jeg har faktisk selv 2 hankatte som syntes at det er sjovere at strinte til trods for at de er ordnet. Den ene var faktisk bare 4 mdr, men han stresser meget.

    Så rolig nu. Der er løsninger til alt


  • #16   30. jan 2014 Jeg har ALDRIG i de mange kuld jeg har opdrættet haft en urenlig 12 ugers killing - eller efterfølgende voksen kat, bortset fra et par med urinvejsinfektion.

    Præcis urenlighed er så frustrerende - jeg ville sige nej tak.



  • #17   30. jan 2014 Jeg har kun oplevet det en gang. Og han kan godt finde på at lave nr. 2 lige ved siden af en ren kattebakke. Men han er nok også en smule sær i forvejen. smiley



  • #18   30. jan 2014 Nu har jeg haft 6 kuld killinger, og ikke en eneste gang har jeg haft en urenlig killing på over 5-6 uger.
    Jeg havde aldrig taget en urenlig killing hjem. Det lyder ikke til den opdrætter har brugt den tid på sine killinger som hun bestemt burde...


  • AaB
    AaB Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #19   30. jan 2014 Okay jeg er glad for alle jeres svar og det må blive et nej til denne søde killing , for mave fornemmelsen siger også det kan give bøvl med renlighed og den skulle til at gøre det bevidst , endnu engang tusind tak for jeres hjælp smiley

  • #20   30. jan 2014 Alt held og lykke med at finde din 'drømme hygge trold' og kan kun give alle ret. At en killing på 12 uger som ikke er renlig - er no go! Det ender med den søde dejlige killing, bliver en kæmpe belastning og ender som kastebold pga. urenlighed.

    Og katte er faktisk utrolig renlig af natur, så ofte når de er urenlig er det fordi ejer ikke bruger tiden på at hjælpe dem godt på vej. Eller de simpelhen har ulækker bakker. Katte kan være ret så kræsne og sippet med deres bakker...

    Har selv en dejlig kastrat som nægter at lave i én bakke men skal have to til hver deres formål - han tisser i den ene og laver nummer to i den anden. smiley

    Den killing du har kigget på er fra reg. opdrætter?
    (hvis ikke - kan det kun anbefales at gøre det)


Kommentér på:
Killing urenlig

Annonce