968 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

kat besørger på værelset hjælp kat besørger på værelset hjælp

hej har et lille problem med min hankat på lige godt -2-3 år vi har lige fået ham hjem og hans kattebakke bliver skiftet hver dag. han tisser i kattebakken det går fint nok men afføring har han gjort i et par gange i bakken men nu han begyndt at gøre det på værelset (og det er kun afføring han gør på værlset) hva skyldes dog dette for han tisser fint i kattebakken og afføring har han gjort et par gange i kattebakken men nu er det på værelset han kommer af med afføring..

håber der er nogle som kan hjælpe

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kat besørger på værelset hjælp
  • #1   1. jan 2014 Afmærkning?
    Du bør give ham en bakke mere, nogle katte laver ikke nr 1 og nr 2 på samme bakke smiley

• #2   1. jan 2014 Du skriver kattebakken betyder det at du kun har en kattebakke???

Hvis ja, så skynd dig lidt at anskaffe en kattebakke mere, for der er altså ret mange katte, min incl. der vil have en kattebakke til afføring og en til urin, og de vil bare ikke gøre begge dele på samme bakke..

Er han kastreret?? Hvis ikke så er du ude i et afmærknings spørgsmål, dette gøres nemlig både med urin og afføring..

• #3   1. jan 2014 min kæreste har haft kat i mange år og aldrig oplevet man skal have 2 for hendes tidligerkatte har altid kun brugt 1 hmm nej han er ikk kastrert

• #4   1. jan 2014 Jamen så har hun været heldig med hendes tidligere kat der kunne nøjes med en bakke. Prøv at købe en bakke mere så der er to og få katten kastreret. Du skriver at i lige har fået katten. Var den udekat før ? ved i om der var samme problem i det tidligere hjem ?

• #6   1. jan 2014 Ja kan faktisk kun skrive det samme som Felis, fordi din kæreste har været så heldig at have tidligere katte der kunne nøjes med en bakke, så betyder det jo ikke at alle katte har samme mening, lidt lige som at alle mennesker ikke er ens...

Og som Felis må jeg også sige at det er da utroligt at i ikke har fået overpisset hjemmet af en strintende fertil hankat..
    Hvis jeg var dig ville jeg straks bestille en tid til kastrering, for der er da stor risiko for en strintende hankat meget snart, særligt når han lige har fået nyt hjem, og det med at han skider andre steder end bakken er jo også en form for markering...

• #7   1. jan 2014 Få fat i en bakke mere, hurtigst muligt, så det ikke bliver et permanent problem og få ham så kastreret.

• #8   1. jan 2014 Hvad blev der af den hunkilling du skrev om i august som også tissede andre steder end i bakken ? Hvis i stadig har den og den nye kat kan lugte at jeres hunkat har tisset på gulvet så er det jo helt naturligt at den markerer.

• #9   1. jan 2014 Det kan skyldes stress

• #10   1. jan 2014 PatrickF dette er din tredie tråd du har oprettet om samme emne,urenlig kat,hvis du ikke følger de udmærkede råd du får herinde bliver din/dine katte næppe renlige.

• #13   2. jan 2014 problemet er løst vi skiftede kattegrus og nu gør han begge dele igen i kattebakken smiley

• #15   2. jan 2014 Der er udmærkede råd i denne tråd, så hvis han igen besørger udenfor, så ved du hvad du har at gøre. (og kastreres bør han jo uanset)

Kommentér på:
kat besørger på værelset hjælp

Annonce