{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.582 visninger | Oprettet:

Malene R
Malene R
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Min kat er MEGET legesyg {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley
Min kæreste og jeg har taget en killing til os som er ca. et halvt år. Hun har boet ved en familie med småbørn, de stod og havde ikke tid til hende og børnene var ikke store nok til at kunne finde ud af hvordan de skal behandle hende, så vi kørte ud og hentede hende.
Vi har haft hende 6 dage nu og det gik fint i starten, hun var en rigtig kælefis og ville putte i sengen hver nat osv.. Men her de sidste 2 dage er hun begyndt at være meget vild og legesyg, hun bider og kradser når vi vil kæle for hende og hun er ekstremt langtid om at falde til ro om natten.
Det skal siges at hun er indekat og hun er ikke steriliseret eller på P-piller, vi kender ikke noget til hendes liv ved den familie hun var ved.
Vi håber på at der er nogle der kan komme med nogle gode svar og råd! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat er MEGET legesyg
  • #1   10. jan 2014 Lyder umiddelbart som en killing med meget krudt i måsen, som tit er normalt i killingealderen. I gang med legesager, drillepinde osv osv smiley aktivitetslegetøj er også godt.. vær kreativ og find på ting.. smiley

• Malene R
    Malene R Tilmeldt:
    jan 2014

#3   10. jan 2014 Mange tak for svaret smiley
    Er der noget legetøj der kan anbefales? smiley

• #4   10. jan 2014 Og med drillepinde skal i blive ved, til hun til sidst ligger og dasker dovent til den.. Hjælper her i hytten. :).. grunden til hun bider når i kæler, kan være at det enten bliver for meget for hende eller at hun har været vant til leg med hænder, fra den anden familie - det håber jeg dog ikke. held og lykke med spillopmageren smiley ..

• #5   10. jan 2014 Disse er gode drillepinde http://www.zooplus.dk/shop/kat/killing_specielt/legetoej/182634
    Disse bolde leger min med, så kaster vi den og hun henter den og kommer med den..
    http://www.zooplus.dk/shop/kat/killing_specielt/legetoej/182725
    aktivitetslegetøj er der fx denne:
    http://www.zooplus.dk/shop/kat/killing_specielt/legetoej/231680

• Malene R
    Malene R Tilmeldt:
    jan 2014

#6   10. jan 2014 Hun har et stort kradsetræ og hun har en stor hule, og så har hun en masse småting, mus osv.. Vi har en sele til hende og en snor så hun kan komme ud, men hun har ikke lært at have den sele på endnu, det skal vi lige have vendt hende til smiley hun skal også steriliseres for hun kommer meget snart i løbetid.
    Er der noget legetøj der kan anbefales? smiley

• Malene R
    Malene R Tilmeldt:
    jan 2014

#8   10. jan 2014 Tusind tak Nulle smiley

• #10   10. jan 2014 Selv tak smiley Ved selv hvordan det er med min lille prut smiley

• Malene R
    Malene R Tilmeldt:
    jan 2014

#11   10. jan 2014 Det lyder som en rigtig god ide Lubas! Det vil vi helt sikkert prøve! smiley

• #13   10. jan 2014 udover det de andre anbefaler kan jeg også anbefale naturlegetøj fra jekas. De har en pakke med mixet naturlegetøj til 100 kr. den er vores katte helt vild med.

• Malene R
    Malene R Tilmeldt:
    jan 2014

#14   10. jan 2014 Ja det kunne være dejligt med sådan en, så er man også fri for at skal få krampe i armen af at fise rundt med sådan en elastikpind osv.. smiley

Kristina hvordan får jeg fat i det sæt? Jeg har ikke hørt om det før smiley

• #15   10. jan 2014 http://www.jekas.dk/Webshop/Product/4855-1-10916/

Mine katte elsker kaninskind/poter/øre... og det er det eneste de gider og lege med smiley

Jeg er så heldig at jeg bor 10 km fra butikken... og har snakket med ejeren flere gange.

Det er "restprodukter" fra foderkaniner... som går under gode forhold... Det er nemlig vigtigt for ham smiley

• #16   10. jan 2014 Min kat er helt vild med snore fra hættetrøjer, det er virkelig bare ynglingslegetøjet herhjemme;)
    Han har også små mus,tørrede kaninører osv. men det siger ham ikke en dyt.
    Jeg har drillepinde af forskellige slags, men for ham er der ikke noget som snore hvor vi jo selvfølgelig leger med ham;)

• #18   11. jan 2014 Hun har nok været påvirket af flytningen og har derfor været mere rolig og kælen. Naturlegetøjet har mine katte været fantastisk glade for. Bortset lige fra kanin ørene. Måske er det fordi de er ude katte og hellere vil gnave i en mus ? smiley De der katte bolcher ligger de så selv tit og tumler lidt med . Jeg syr små stofposer som jeg putter katteurt i og dem ligger de også og tumler rundt med . Det er jo sjovest at lege med noget der bevæger sig og det gør tingene jo desværre ikke af sig selv. Du kan sagtens selv lave nye sjove ting ud af papkasser som du skærer nogle huller i og smider væk igen efter et stykke tid. Mine katte elsker dem. Du kan skære store runde huller i dem og det er herligt at ligge derinde og daske efter noget der kommer flyvende forbi eller at fare igennem dem. Husk dog at se efter det ikke er farligt pap som skærer i kanterne. Min killing elsker tunneller eller små rør . Det er faktisk tit forskelligt hvad der er favoritter. Jeg kender også en hvor snore og papirs kugler er det store hit. Lad være med at lade hende bide i hænder og vent til hun er rolig nok til selv at ville kæle. Mange killinger har ikke ro på sig til at nusse og kæle ret meget når de er friske og aktive.

Kommentér på:
Min kat er MEGET legesyg

Annonce