{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

Hvorfor er soveværelset pludselig så interessant?? {{forumTopicSubject}}

Ja, af en eller anden grund er soveværelset pludselig blevet voldsomt interessant for Misling og det har stået på i et par måneder nu. Hun vil rigtig gerne i soveværelset og har fundet ud af at hun kan hoppe op af døren og på den måde åbne døren, så nu må vi låse døren. Det har aldrig været et problem førhen, heller ikke selvom døren har stået låst op og soveværelset har altid været no go. Jeg havde håbet på at ved at låse døren ville hun stoppe når hun fandt ud af at hun altså ikke kommer ind, men det forsætter og hun hopper konstant op af døren, både om natten men også om dagen selvom både mig og kæresten sidder i stuen så det er nok ikke fordi hun "savner os". Men det er nu mest om natten at det er træls fordi det larmer.
Kan der være en forklaring på hende pludselige adfærd, er der mon noget jeg har overset? Men hun er sund og rask, spiser, drikker og går på bakken, vil gerne lege osv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor er soveværelset pludselig så interessant??
  • #1   20. jan 2014 Jeg tænker umiddelbart, hun bare vil derind, fordi hun er nysgerrig. Katte har det jo med at ville være steder, hvor de ikke må i.e. borde, hylder, skabe osv.

Vi har i øjeblikket også en lukket dør, og så snart en af os går forbi, står Feline der og vil ind. Rummet er bare opbevaringsrum, og der er intet interessant derinde. Men hun synes det er interessant, netop fordi hun ikke har uhindret adgang smiley

• #2   20. jan 2014 Men det har bare ikke været et problem tidligere selvom der har været lukket smiley

• #3   20. jan 2014 Nogle gange får de jo skøre idéer de små smiley Når der nu ellers ikke er noget med hende, så tror jeg bare, hun keder sig og er nysgerrig. Og I reagerer garanteret, når hun gør det ik?

Så opnår hun jo lige præcis, det hun vil smiley

• #4   20. jan 2014 Der kan være flere grunde, men største grund er nok at det er fordi hun ikke må og så må det jo være spændende smiley samtidig så får hun jo nok jeres opmærksomhed når hun hopper op af døren, så nu har hun lært jer at reagere smiley
    En sidste grund kan være at soveværelset ofte er det sted der dufter mest af os mennesker og dermed kan være et sted hvor kattene føler sig trygge fordi de så er omgivet af en tryg og velkendt duft..

Men jeg tror mest på de 2 første grunde smiley

En mulighed for jer i stedet for at låse døren er at vende jeres håndtag til soveværelset, så i stedet for at trygge håndtaget ned for at åbne døren så skal i trygge opad, det ved jeg min søster og svoger gjore da deres tidligere kat fandt ud af at åbne døre, det var meget effektivt, for det kan kattene ikke finde ud af..

• #5   20. jan 2014 Fordi hun er blevet modigere smiley

Blackie turde i et år ikke at hoppe op på køkkenbordet, nu tør han det godt smiley

• #6   20. jan 2014 Enig med Heidi smiley og så tror jeg måske hun har fået smag for soveværelset, fordi hun har smuttet der ind og syntes det var et godt sted og et sted hun nu vil udforske mere smiley

• #7   20. jan 2014 Tak for jeres svar smiley nej vi reagere ikke når hun gør det, det stoppede vi med for længe siden da det efterhånden er blevet en vane. Men forhåbenlig stopper hun på et tidspunkt

Kommentér på:
Hvorfor er soveværelset pludselig så interessant??

Annonce