{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

Kratration af kat, spørgmål {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Det er første gang jeg har kat selv, dog har jeg haft katte mens jeg er vokset op så ved en smule om det alligevel smiley

Jeg fik min kat på 16 uger i lørdags og det er planen han muligvis skal krastreres, Dog er han indekat så vil i anbefale at han bliver krasteret?

Hvornår ville det være bedst at han blev kastereret? Nu, efter han er faldet helt til eller endnu senere?

Jeg ved heller ikke helt hvilken dyrlæge jeg skal bruge så vil lige hører om i har en dyrlæge i Århus som i vil kunne anbefale? smiley

Jeg har set nogen af de andre forum der er om netop dette emne lige nu smiley så ved godt det med han skal faste og have tæpper og andre ting med så han kan holde varmen smiley

Men vil også gerne hører fra jer af hvad i mener der ville være godt smiley Min mor siger at det nok først bliver en nødvendighed at kastrerer ham når/hvis han begynder at strinte smiley Hvad mener i om det?

Håber i vil hjælpe mig lidt med mine spørgsmål og hvis det er for forvirrende så sig endelig til så vil jeg se om jeg kan forklare det bedre smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kratration af kat, spørgmål
Kommentér på:
Kratration af kat, spørgmål

Annonce