{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

Jeannie J
Jeannie J
Tilmeldt:
23. jan 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Kan buller finde hjem?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen.
Jeg har for en uge siden fået en 2 årig gammel han kat. Han er vandt til at være meget ude, men jeg har haft ham inde en uge nu. Men det kan snart ikke lade sig gøre mere... Han bruger kattebakken lige pt, men vil meget gerne ud! Han løber nærmest på vægene herinde pga alt det energi. Prøvede at tage ham i snor men det var han bestemt ikke glad for. Han har været ude i snor 3 gange nu. Kan jeg prøve at lukke ham ud uden snor?
Er lidt nervøs for om han kan finde hjem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan buller finde hjem??
  • #2   23. jan 2014 Èn enkelt uge er lige lidt nok at holde ham inde. Jeg ville vente til det var knapt så pissekoldt, som det er nu. Vi kan håbe at det snart bliver lidt lunere i vejret igen.

    Når du lukker ham ud første gang, så lad ham selv gå ud ad døren og lad den stå åben, så han selv kan gå ind.


  • #3   23. jan 2014 man plejer at sige 3 uger..



  • Jeannie J
    Jeannie J Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   23. jan 2014 Tak for svarene. Jeg må forsøge at holde ham inde en uge endnu. Selvom han langt fra er tilfreds med det!

  • #5   23. jan 2014 De skal gerne være inde i 3 ugers tid smiley Jeg kender godt til det med, at holde normalvis udekatte inde, og det er bestemt ikke nemt smiley
    Leg en masse med ham, og sørg for, at han har en masse han kan kravle i, så han kan hoppe rundt som han vil. Aktiverings legetøj er også en god ide smiley

    Du kan tage ham ud i sele, hvis han er meget træt af, at være inde.
    Er han kastreret og mærket?
    Mine egne erfaringer er, at de ikke går så langt i starten, når de kommer ud, men det er killinger jeg har erfaringer med, så ved ikke med en 2 årig, der er vant til, at være meget ude. Jeg ville ikke turde lukke ham ud nu.


  • Jeannie J
    Jeannie J Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   23. jan 2014 Han er kastereret, og er også øremærket. Han er vandt til at være ude hele dagen og kun være inde om aftenen og om natten. Han sidder konstant ved teresse døren og kigger efter fuglene og piver. Det er så synd for ham! Har haft ham ude i sele og det er han ikke glad for. men jeg må fortsætte med det en uges tid endnu, selvom han er meget træt af det.


  • #7   23. jan 2014 Der er ikke andet for, selvom det er hårdt smiley

  • #8   23. jan 2014 Husker du at aktivere ham indenfor?

  • #10   23. jan 2014 Hvis han ellers er faldet godt til hos dig, synes jeg det lyder fint med en uges tid mere. De mange internatskatte, jeg har besøgt i deres nye hjem, har typisk været holdt inde i de, fra internatet anbefalede, to uger.

    Igen, håber det snart bliver lunere - for hvis han forvilder sig væk i timevis, så bliver det dælme koldt for dig med åben yderdør. Og dør SKAL være åben, så missen straks kan komme ind.
    (for nogen tid siden var der en kat herindefra der var løbet væk pga. at han ikke kunne komme ind i huset efter en flytning).


Kommentér på:
Kan buller finde hjem??

Annonce