{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.745 visninger | Oprettet:

FIP, blodprøve? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Sagen er den at jeg hentede en killing på internat for nogen uger siden desværre gik der ikke længe før jeg opdagede han var syg og tog til dyrlæge på internatets regning, der var mistanke om FIP men ingen klare tegn så vi så tiden an. Dette var en torsdag, søndag stopper han så med og spise og jeg kan se han ikke har det særligt godt tager til dyrlæge igen mandag hvor dyrlægen og jeg kan konstatere han har tabt 200 gram siden torsdag og hans mave er blevet meget vommet i det (har fået ormekur så kan ikke være orm) Hun kigger hurtigt på mig og siger hun ikke er i tvivl om at det er FIP da hans blinkehinde er helt gul og hans mave fyldt med væske smiley Der er desværre kun en vej for ham smiley

Sagen er jo så den at vi nu står med en killing der savner sin ven og vi vil sådan set gerne have en ny men der er jo en risiko for at vores nu er smittet smiley Jeg skal have ringet til dyrlægen imorgen og hørt ad uanset men kunne være der var nogen kloge hoveder her, ved i hvor hurtigt man kan teste for og se om et dyr er smittet? Vi vil jo gerne vide om vores er smittet inden vi evt. anskaffer en ny.

Og hvad nu hvis vores så er smittet, bør man så helt lade være at få andre katte? Det ville jeg virkeligt være ked af hvis vi ikke kan.

Håber på svar fra nogen kloge hoveder! Det har været et virkeligt trist forløb smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FIP, blodprøve?
Kommentér på:
FIP, blodprøve?

Annonce