1.227 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Nogen der kan hjælpe i Kolding? haster Nogen der kan hjælpe i Kolding? haster

Hej
Det gør mig meget ondt at oprette dette forum...
Jeg står i den situation at, jeg er blevet smidt ud fra der hvor jeg boede hos noget familie, af personlige årsager, og er derfor blevet nødsaget til at bo hos min kæreste og hans forældre, hvor vi ikke må have mine to drenge basser.
Derfor ville jeg høre om der er nogen der kan hjælpe mig, det drejer sig om max 3 måneder, hvor jeg har brug for en der kan tage sig af mine to babyer, til min kæreste og jeg finder vores eget.
Det haster fordi vi ikke må have dem her, og fordi at de er begyndt og blive stresset, det føler jeg i hvert fald, eftersom at den ene tisser på mine ting, og i dag havde de overskidt hele badeværelset. Og det er kun fordi der sker så meget, og jeg ved, at de kan mærke på mig at jeg stresser, så derfor stresser de også.

Lidt info om drengene:
Navn: Bølle og Basse
Alder: 3 næsten 4 år
Køn: kasteret hankatte

De er brødre, og er meget knyttet til hinanden.

Basse som er den mørke af dem, er meget bange, og skal knyttes meget til dem han omgives med før han føler sig bare lidt tryg, han er en rigtig mor misser. Han er begyndt og tisse på mine ting, men jeg er sikker på at det er fordi han ikke kan finde ud af det, derfor søger jeg hjælp ved en ROLIG familie eller enlig der kan tage sig af dem...

Bølle er den lyse med hvide poter, han er en meget stille og rolig kat, god til og passe sig selv, han ligger sig bare og falder helt til ro med det samme næsten. Han er en lidt speciel kat, som synes det er sjovt og tigge med poterne smiley Han er ikke den største kælepot men kan da godt engang imellem.

Hvis der er mere jeg mangler at skrive så skriv endelig til mig... håber at der findes nogle søde mennesker her i Kolding og omegn som kan hjælpe mig. Vi skal selvfølgelig liiiige snakke sammen nogen gange før at jeg tør at overlade mine katte til nogen, men håber da at der er nogen der kan hjælpe, det haster rimelig meget, da det går lige i hjertet at mine drenge skal have det på den her måde, gør alt hvad jeg kan for at hjælpe dem.
Og NEJ jeg efterlader ikke mine katte hos nogen, jeg skal have mine babyer med mig når jeg finder mit eget, det er bare ikke nemt og finde noget hvor man må have kat, som også er noget man har råd til, men vi søger med lys og lygte, det har bare desværre endnu ikke givet pote.

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der kan hjælpe i Kolding? haster
Kommentér på:
Nogen der kan hjælpe i Kolding? haster

Annonce