{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.430 visninger | Oprettet:

Må lige dele.... :) {{forumTopicSubject}}

Hahaha smiley ja jeg må altså bare lige dele dette med jer, jeg har i dag fået pakke fra zooplus smiley jubiii..

Nå men jeg havde købt lidt forskelligt til lømlerne:
en ny kattebakke
en muldvarp der piver
en ny foder tingest (snurretop)
en ny madskål til Tøsen
en pude til Tøsen
og så den der famøse bird drillepind

Og altså det er den der Bird drillepind der er det sjove, Smilla er vild med den, jeg legede med hende nogle minutter hvor hun fræsede rundt efter den, og så tænkte jeg at hun da også skulle have lov at fange den smiley så det fik hun lov til, med hvilket resultat, ja altså med det resultat at hun vitterligt mente at hun da havde fanget en fugl, så hun holdt godt fast, knurrede og ville gå væk med den så jeg ikke kunne tage den igen, det var så sjovt at se, hun knurrede faktisk også lidt da jeg ville tage muldvarppen fra hende lige i starten (den fik hun først før Bird kom frem) nu er det kun Bird hun gør det med, har så fundet ud af at jeg er nød til at gemme den for hende, for ellers leder hun højt og lavt efter den..

I får lige et par billeder af hende med Bird, og mens hun får taget billede vil jeg lige nævne at hun altså knurre af mig, og da jeg tvinger den forsigtigt ud af munden på hende får jeg da lige en blød lap smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må lige dele.... :)
Kommentér på:
Må lige dele.... :)

Annonce