{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

Uro i katte flokken :( {{forumTopicSubject}}

Jeg står i lidt af et dilemma. 2 af mine katte (DeDe og Ya-hoo) var engang gode venner, de legede sammen og puttede sammen, men langsomt er de blevet mere og mere uvenner (i mangle på et bedre ord). Siden i efteråret har Ya-hoo været lidt efter DeDe. Det har været så hun fik et lille vap med poten af Ya-hoo i ny og næ… men fredag nat er der sket et eller andet og nu går Ya-hoo fuldstendig amok når han ser hende. Hvis hun gemmer sig for ham, ligger han sig på lur og venter på hende og så går han til angrab på hende lige så snart hun kommer frem

Det hjælper ikke at DeDe i forvejen er bange for næsten alt (høje lyde og bevægelser). Hun skal have ordnet pels hver dag ellers for hun store knuder. I dag da jeg fandt hende i en af hendes gemmesteder rystede hun og hun virker i det helt taget meget stresset smiley

Vi har i forvejen Felliway i stikkontakten og har prøvet med både Zylkène og colostrum (i pulver form) uden nogle virkning.

Hvad kan jeg ellers gøre for DeDe ?? Nogle foreslag ?

P.S. husholdningen består af min kæreste, jeg og 4 katte. DeDe har ingen problemmer med de 2 andre og Ya-hoo er heller ikke agrasiv over for de andre.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uro i katte flokken :(
Kommentér på:
Uro i katte flokken :(

Annonce