{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

uro i min kattefolk {{forumTopicSubject}}

Hej håber i kan give mig lidt svar

Jeg har 6 voksne katte samt 4 store killinger tilbage fra et tidligere kuld som bliver afhentet på mandag d. 15 marts da de er 12 uger der. og 4 små killinger der er en uge gammel.
Nu kommer det store spørgsmål.
Lige nu har jeg en damemis der altid har været lidt sur på killingerne og ikke vil have dem i sin nærhed.
Men de sidste 2 dage har hun prøvet at stjæle de 4 små killinger fra deres mor der passer godt på dem.
Jeg tænkte måske var hun alligevel med killinger da hun er en meget tyk kat pga hun ikke helt kan styre at maden står fremme da hun har gået for lud og koldt vand hvor hun kommer fra.
Men nu ser det ud til hun er i løb.
Hun ligger godt op til min hankat nu da jeg har taget hendes p-piller fra hende pga jeg troede hun var med killinger,
Missemor og Den sur dame slås helt vildt både i fødekassen hos killingerne og i hele huset.
Missemor passer godt på sine killinger.
Hvad tror I?
Er den sure dame med killinger?
Hvorfor vil hun tage netop disse killinger og ikke min andens kats killinger, der får et dask hvis de kommer for tæt på?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  uro i min kattefolk
  • #1   13. mar 2010 Det skal lige siges at jeg har lukket missemor og killinger ind i soveværelset så de kan få lidt fred og ro
    De 4 små killinger har en misdannelse på halen så jeg jeg troede at i Missernes hjerne var de ikke så attraktive som andre killinger.

• #3   13. mar 2010 ja alle 4 killinger, to af dem har næsten ingen hale der går som en grisehale og 1 har en hale der kun er 2/3 del af normal størrelse og med et knæk på og den sidste har en normal længde hale der går som et L

• #4   13. mar 2010 Hmm Krista n mener du det er fordi hendes killinger er på vej ud? Det var en på en helt anden kat jeg havde killinger ;O)
    Jeg har aldrig haft killinger på hende den sure dame pga hun lige skulle falde til her.
    Jeg har haft hende i ca 1/2 år nu. og hun er 2 år.
    Lod dine katte sig også parre sidst i gravidteten? Hmm Jeg ved jo ikke om hun er gravid. Har læst at sidst i gravidteten synker maven ned.
    Og jeg syntes lige den sure dame havde tabt sig, måske er maven bare sunket.
    Nu tør jeg ikke give hende p-piller igen da det jo kan skade hendes foster hvis hun altså er gravid.

• #5   13. mar 2010 Jeg er helt på herrens mark her.Der skulle opfindes en gravidtettest til katte.
    Det ville være dejligt ;O)

• #6   13. mar 2010 Hun vil ikke lade mig mærke på maven

• #8   13. mar 2010 Nej der er ikke indavl på killingerne da far kommer fra Sjælland og mor kommer fra Fyn.
    Jeg kender alt til faderens aner men kender ikke så meget til mors.
    Jeg har fået fortalt at en genetisk fejl sjældent kommer 100% men at en der kan være en anden påvirkning omkring da deres haler blev udviklet.
    Medicinsk, sygdom eller noget andet.
    Jeg kan godt forstå du spørg. Der er jo ingen der ønsker at deres killinger skal have denne skavank.
    Derfor har jeg også spurgt dyrlæge og herinde.
    Alle har givet det samme svar at de mener det er en påvirkning. Hvilken ved jeg ikke da jeg ikke har givet hende p-piller og hun ikke har været syg.

• #10   14. mar 2010 okay tak for oplysningen ;o)
    jeg er bestemt åben for svar om hvordan og hvorfor de er blevet sådan.
    Så man kan forebygge det sker igen.

Kommentér på:
uro i min kattefolk

Annonce