{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Begyndt og hvæse og slå ud efter en {{forumTopicSubject}}

Har denne lækre kat herhjemme, som er begyndt og hvæse af os, hvis feks vi lige skal have hende ud fra soveværelset, og så knurre hun også og siger høje lyde.
Det samme gør hun af hundene hvis de lige kommer for tæt på hende, og der har aldrig været noget der heller.

Vi har lige været ved dyrlægen hvor hun har fået sprøjter mod hendes eksem, men har aldrig før oplevet hende sådan.

Nogle der måske har en god ide til hvad det kunne være?
Jeg ringer self til dyrlægen i morgen og lige hører dem ad, da det jo er opstået lige pludseligt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begyndt og hvæse og slå ud efter en
  • #1   13. mar 2014 Det lyder til, at en dårlig oplevelse har gjort hende stresset og forsvarsberet, der kan være sket noget i ikke lige har set, måske mens i ikke var hjemme.
    Hun kan jo også være syg eller have smerter, en ting er sikkert! Hun syntes ikke det er sjovt lige nu smiley måske finder i ud af det eller finder en løsning som giver hende trykheden til, at blive sit gamle jeg.

• #2   13. mar 2014 Ja det håber jeg også meget!
    Er helt ked af hun er sådan.

• #4   13. mar 2014 Hun har ro smiley har endda købt en større kradsetræ, så hundene heller ej kan komme til hende smiley
    Hun kommer til os når hun vil snakke, og sådan har det altid været.

• #5   13. mar 2014 Pas på det ikke bliver en ond cirkel,,, hvis hun ser/ mærker at i bliver usikre kan i forstærke den dårlige adfærd, i kender hende jo bedst af alle, se om i kan finde noget som giver hende trykheden, måske kan i få noget fra dyrlægen som kan hjælpe lidt i en periode, for jo længere adfærden er sådan jo svære kan det være, at ændre smiley

• #6   13. mar 2014 Hmm hvis det kun er når i beder hende om at forlade et rum hun er i eller når hundene kommer for tæt på, så tror jeg blot hun udtrykker sin utilfredshed med situationen..

Min hunkat kan også finde på at hvæse og knurre af mig når jeg siger at nu står vi op og vapper hende ud af soveværelset (med vapper ud mener jeg at vi følges ad ud af døren) så får jeg da også lige et hvæs med på vejen, men hun er sød og kærlig bagefter, når døren er lukket smyger hun sig op af mig og spinder, hun skal bare lige fortælle mig at hun altså ikke var enig i at nu var det op og ud tid smiley

• #7   13. mar 2014 Jamen jeg blir som sådan aldrig utryg ved hende, det har stået på i ca en uge - 14 dage, og troede bare det var fordi jeg løftede hende forkert, indtil hun gjorde det af kæresten også, og hun plejer altid og ville kæle hos ham og alt. Men nu hvæser hun ovs.

Hun har altid ville kæle når vi sad i sofaen ovs, så var hun der næsten med det samme. Men nu vil hun slet ikke være ved os eller noget. Kan en gang i mellem
    Nusse hende når det er hun ligger på sit kradsetræ, hvis hun ikke hakker ud efter mig smiley

• #9   13. mar 2014 Okay så er det altså ikke en normal adfærd der skyldes utilfredshed smiley

Det lyder til at hun har smerter eller i hvert fald har hun det ikke godt, så du må have fat i dyrlægen og få hende undersøgt, har du bemærket andre adfærdsændringer??

Feks at hun hopper mindre, går anderledes, spiser/ drikker mindre eller anderledes, kattebakkebrugen er den anderledes end normalt, det kan være meget små ændringer der kan pejle dig ind på hvad smerterne/ utilpasheden skyldes..

• #10   13. mar 2014 Jeg har studeret hende meget grundigt, for noget er der galt.
    Men alt er som det plejer og være, hun hopper, spiser ovs som hun skal. Men jeg tror det enten er med benene eller maven smiley så jeg ringer i morgen og hører ad hvad de siger

• #12   13. mar 2014 Jeg har haft hende fra hun var ca 5-6 måneder.
    Hun er skam steriliseret og hun blir 4 i år kun

• #13   13. mar 2014 Det syntes lyder som en rigtig god ide, gi gerne en update når du har været ved dyrlægen..

• #14   13. mar 2014 Det vil jeg helt sikkert gøre!

Kommentér på:
Begyndt og hvæse og slå ud efter en

Annonce