{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
324 visninger | Oprettet:

Dominerende adfærd? {{forumTopicSubject}}

Min 1årige hunkat, har fra hun var meget ung gerne ville humpe min anden hunkat og når hun kunne komme til det også mit ben. Hun blev i december steriliseret og hun stoppede efter noget tid med det. Nu sidder vi så her i sofaen, og igen begynder hun at bide sig fast for så at humpe mit ben.

Er der andre der oplever dette? Hvis ikke man fjerner hende, så bliver hun ved og bliver mere insisterende.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dominerende adfærd?
  • #1   13. mar 2014 Det har jeg aldrig hørt om før... med hunkatte... stik hende en bamse hun kan humpe ...

Men for lige at slå en ting fast, så dominere katte ikke på den måde..

Så vil gætte på at det handler om frustrationer der skal ud ..

• #3   13. mar 2014 Jeg har også en dominerende fertil hunkat, der kan finde på at humpe "drengene". Så hunkatte kan godt humpe eller dominere. Jeg må så sige at det tidlige forår åbenbart har sat gang i hormonerne på alle husets katte, både de fertile og kastraterne. Jeg har et par voksne fertile hanner, der på skift forsøger at parre hinanden.
    Kattene kan selv sige fra, men jeg vil anbefale dig/jer at stoppe det, når det er jer hun forsøger at "humpe". Det kan sagtens lade sig gøre på en bestemt og kærlig måde og ikke mindst konsekvent

• #4   13. mar 2014 Hun gør det at hun bider sig fast mens hun sidder oven på ens ben og så får hun et meget koncentreret blik i øjnene, samtidig med at kun møffer med bagdelen smiley men tager hende væk uden at gøre et stort nummer ud af det, ofte kan hun distraheres, men avleren jeg købte hende fra havde heller ikke oplevet det i de 20 år hun havde haft kat.

Hehe, måske det er en bamse der skal til.

• #5   13. mar 2014 smiley Det har jeg aldrig hørt om hos katte. Men jeg ville nok blidt men bestemt tage hende væk når hun gør det, og evt distrahere hende med noget legetøj

• #6   13. mar 2014 har selv et par drenge som begge er 9 år. De er begge ordnet for over 8 år siden. Men begge hygger sig. Cinnamon laver små puder, men Speedy helst bruger Kisser - altså ikke en helt parring. han bidder sig fast i nakken på hende. Han har prøvet et par af de andre damer men hver får ham bøllebank

har også rosa som gør det. Vi siger gerne at hun vil have en nakkesteg. Og hun er nu ligeglad med hvem der skal ligge nakke til. Hun er også ordnet for flere år siden.

kender også en avler som har haft samme "problem" med nogle af hendes hun persere. De var så godt nok ikke ordnet

• #7   14. mar 2014 Nej det er også det med at hun er ordnet der forvirre mig smiley dyrlægen beskrev hende som en forvirret teenager før hun blev ordnet, men det lader til at forvirringen ikke har forladt kroppen smiley

Kommentér på:
Dominerende adfærd?

Annonce