735 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Pasning af killing efter den er rejst hjemmefra? Pasning af killing efter den er rejst hjemmefra?
Kære alle
Vore kat fik jo fem smukke killinger for 7½ uge siden. De er alle afsat til gode hjem. Det ene hjem skal dog på en uges ferie fem uger efter de har fået killingen hjem. De spørger nu om vi kan passe killingen i den uge.
Vi beholder selv en af killingerne og moderen. Jeg tænker at killingen ikke kan finde ud af at komme herhjem igen (og vores egne kan vel heller ikke). Jeg er mest til at tilbyde dem at killingen kan blive boende her indtil de kommer hjem. På det tidspunkt vil hun være 19 uger.
Hvad siger I kloge mennesker?
Tak for hjælpen
Mette
0 synes godt om
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 43 Svar: 1.243
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Når det er sagt vil jeg dog indskyde at da jeg havde Tøsens mor og killinger i pleje for KV, da adopterede jeg jo så selv Tøsen og fik hende hjem igen efter hun var neutraliseret (altså hun var væk fra hjemmet i ca 5-6 timer..
Tøsens søster blev adopteret af min morbror og tante, de skulle på ferie ca 2 mdr efter de havde fået hende, jeg tilbød dem at jeg kunne passe hende når de skulle på ferie såfremt at hun og Tøsen ville kunne sammen efter 2 mdr fra hinanden, da vi alle syntes det var edst frem for at hun skulle i pension..
De kom med hende dagen før de skulle af sted, så vi kunne se om det kunne gå, ellers havde de en backup plan, lige da de mødte hinanden hvæste de af hinanden, men vi lod dem lige se hinanden an og snart stoppede hvæseriet og jeg tror der gik 15-20 min så spænede de rundt og legede, Bella som søsteren hed, genkendte duftene i hjemmet og mig, og så snart hun genkendte Tøsen så opførte hun sig som om hun var kommet hjem igen, de 2 havde en dejlig uge sammen, og der var såmænd ingen savn at spore hos nogen af dem efter Bella tog hjem igen..
Men min anbefaling er stadig at du beholder killingen de ekstra uger, den mulighed havde vi blot ikke da adoptionen foregik gennem KV, og måske var vi heldige at det gik fint efter de 7-8 uger fra hinanden
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 811 Katte: 20 Annoncer: 1 Emner: 118 Svar: 7.761
Pasning af killing efter den er rejst hjemmefra?