{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.674 visninger | Oprettet:

Charlotte B
Charlotte B
Tilmeldt:
9. maj 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Min kat tisser uden for bakken {{forumTopicSubject}}

Jeg undrer mig over, hvorfor min ene kat i perioder tisser udenfor bakken. Hun går på bakken, men sætter sig så yderligt at hun tisser på kanten. Bakken bliver renset flere gange dagligt, så det er ikke fordi den er snavset. Jeg har overvejet en lukket kasse, men har en stående udenfor hvor klaplemmen er fjernet, for at begrænse lort i græsplænen, og den er de ikke vanvittigt begejstrede for og tænker at de slet ikke vil bruge den hvis lemmen er på.
Nogen gode forslag???


Kommentarer på:  Min kat tisser uden for bakken
  • #1   9. maj 2014 På et tidspunkt havde jeg 2 herrer samtidigt. Og selv om de virkelig holdt af hinanden, ville de under ingen omstændigheder deles om en fælles kattebakke.

    De besørgede udenfor kassen, på kanten af den, på avisen hvis den lå på gulvet eller tæppet eller ......

    Løsningen hos os blev, at de fik en bakke hver, i hver ende af rummet, og de brugte så hver deres.
    Det gjorde at de ikke længere havde "uheld" udenfor, med mindre de var syge.

    Kan det være sådan noget, der er igang hjemme hos dig også?


  • #3   9. maj 2014 Hvor køber man sådan nogle høje bakker? Min hunkat tisser forbi og skraber alt grus ud af bakken smiley

  • #4   9. maj 2014 Tror bare du skal bruge fantasien, Nadia, den behøver ikke hede kattebakke, men nogen bruger bed roler, andre murebalje og det er kun fantasien der sætter grænsen,, jeg har også set badebaljer hvor der var skåret en indgang i passende højde.
    Jeg har også top på mine bakker, fordi Birk stikker rumpen for højt op, og overvejer en anden løsning, for nu og da rammer han en sammenføjning og så kommer der noget ud under kanten og ned på gulvet smiley


  • #6   9. maj 2014 Jeg har samme problem, og det er ikke størrelsen eller om bakken er åben eller lukket der er hverken problemet eller løsningen..

    Min kat sidder skam inde i en lukket kattebakke med relativt høje kanter, men har den ide at hun skal tisse helt op af kanten og helst lige inden for indgangen, og så er det at det ikke altid er hun lige får hele måsen med ind over kanten smiley
    Den løsning jeg har fundet er at sætte en skobakke under kattebakken, så når hun får tisset på kanten så lander det ikke på gulvet men i skobakken, og da der ligesom er riller i den så bliver bunden af kattebakken heller ikke våd, så er det lige at tage skobakken og tømme den ud i toilettet og så ellers tørre den af og vaske den og færdig bum..

    Man kan ikke lære katten at få måsen med, men man kan gøre det nemmere for sig selv at gøre rent efter katten smiley


  • Charlotte B
    Charlotte B Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #7   10. maj 2014 Tak for input smiley jeg har fået mine løsningsforslag smiley

  • #8   10. maj 2014 Jeg håber der er en af dem som virker smiley

  • #9   10. maj 2014 Håber så et eller flere af forslagene virker smiley

Kommentér på:
Min kat tisser uden for bakken

Annonce