{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

min flaske kat Garfield er her ikke længere {{forumTopicSubject}}

nogen vil kunne huske Garfield jeg flaskede op fra han var 14 dage gammel, pga missemor ikke havde mere mælk til ham.

han kom ind igår og tungen hang ud af munden og han sjavlede,
jeg gik så og holdt øje med ham, og efter et par timer gik det bedre.

han løb så ud af kattelemmen igår eftermiddags, og han kom ikke ind igår aftes som han plejer, jeg kaldte og gik rundt og kaldte.men han kom ikke

og til morgen var han her ikke. så gik min mand op til vores traktor, og oppe i vores søns auto stol som er sat fast i traktoren, lå han, og han havde det rigtig dårlig.

han væsede og spruttede, da min mand ville tag ham ud, men der var ikke noget da jeg tog ham.

bar ham ind og lage ham på vores seng. og fik ringet til dyrlægen.

jeg fik en tid med det samme, og kørte afsted med ham

hans tunge hang ud af munden og der var skum ud af hans mund.

dyrlægen undersøgte hans tænder men han var ikke glad for det.

sage til sidst om han ikke kunne blive bedøvet, så man kunne se ordenligt der ind, og det blev han, da han sov og vi fik åbnet hans mund, var det helt rødt oppe i hans gane.

en anden dyrlæge kom ind, og jeg kunne se på hendes udtryk, at det ikke var godt.

hun kiggede på mig, og sage, han har fået en virus, som vi ikke vil kunne helbrede, og det ser ud til den er gået i tænderne også, hvor man bliver nød til, at trække hans tænder ud en efter en, efterhånden, som de bliver dårlig af virussen.

så trillede tårende ellers ned af mine kinder.

nøj hvor jeg græd, var slet slet ikke forberedt på sådan en besked.

havde jo forestillet mig, at han havde fået noget mave halløj eller hans tandkød måske generede ham, men at jeg ikke skulle have ham med hjem igen i live åh hvor var det hårdt.

Jeg elsker alle vores dyr, men Garfield havde bare en stor special plads i mit hjerte, pga jeg havde flasket ham op.

kommer virkelig til at savne min dejlige kat.

men nu har han fået fred, og det var det der var bedst for ham.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min flaske kat Garfield er her ikke længere
  • #2   19. maj 2014 Hvor trist smiley Kan godt forstå du er ked af det.
    R.I.P. Garfield.


  • #4   19. maj 2014 Dyrlægen sage den ikke kunne helbredes med antibiotika den ville få en smertefuld død.
    Havde der været den mindste chance for der kunne ha været gjort noget, havde jeg bedt dyrlægen prøve.
    Han betød så uendeligt meget for mig.


  • #6   19. maj 2014 Fik ikke navnet på den, andet end det var en uhelbredelig virus. Og Lotte s jeg går stærkt ud fra, at når svaret kommer fra min dyrlæge, så er det det jeg skal tro på.
    Føler faktisk lidt du skriver jeg kunne have gjort noget.
    Men hvad ville du have jeg skulle have gjort????
    Have taget Garfield levende med hjem, og han skulke have haft en smertefuld død??? smiley
    Det er enormt hårdt for mig, at jeg har midstet ham idag smiley så jeg har ikke brug for, at du sætter tvivls spørgsmål om, om min dyrlæge har ret.
    Det er dem der er uddannet til at kunne se, hvad dyr fejler.



  • #7   19. maj 2014 Jeg forstår dig godt Christina smiley Det er uendelig hårdt at miste vores firbenede venner på den måde, især når det er en du har haft et så tæt forhold til.
    Stor trøstekrammer herfra!


  • #9   19. maj 2014 Når min dyrlæge sage det var det så kan jeg jo ikke have gjort noget, hun havde nok ikke sagt dødelig hvis det var en virus der kunne behandles.
    Men det forbavser mig så ikke, at DU tvivler, for du har ALTID et bedre svar end andre. Men orker ikke at bruge mit kridt på dig, da jeg som sagt har måtte sige farvel til min elskede kat idag. Og jeg har ikke brug for flere tvivls spørgsmål fra dig af. En dyrlæge er nok helt sikker klogere end dig Lotte s.


  • #11   19. maj 2014 Åh hvor er jeg ked af at høre at lille Garfield ikke er her mere smiley Har fulgt ham hele vejen igennem, og ved hvor meget han betød for dig. De er bare noget særligt med dem man har haft fra fødsel. Stort kram herfra

  • #12   19. maj 2014 Gør mig rigtig meget ondt smiley
    Er sikker på du tog det rigtige valg, men det gør bare så ondt sådan noget smiley smiley
    R.I.P. lille Garfield.


  • #13   19. maj 2014 Det er synd for dig smiley

  • #14   19. maj 2014 Åh nej dog smiley
    Hvor er jeg ked af at høre, at du har mistet din Garfield. Hans liv blev desværre ikke så langt, men han havde det godt, og blev elsket og prioriteret. Og da han pludselig blev meget syg, blev han hjulpet til Kattehimlen. Nu har han fred, og er blevet sparet for meget.

    Men pyha, det må være hårdt for dig Christina. Jeg har godt kunnet fornemme i andre tråde, at du virkelig var glad for ham. Synd at I ikke fik mange flere gode år sammen smiley

    Trøstekram!


  • #15   19. maj 2014 Ja havde jeg kunne gøre bare det mindste for ham, havde jeg gjort det.

    Jeg var fuldstændig i chok, da hun gav mig den besked. Havde overhovedet ikke haft i tankerne, at jeg kunne risikere at skulle gå der fra uden min elskede Garfield i live.

    Men jeg må trøste mig med, han ikke lider mere nu. At jeg har givet ham fred for de smerter han har gået med.

    Og ja han var virkelig noget meget specialt for mig, han vil blive savnet uendelig meget.
    det er også meget hårdt for min 4 1/2 årig søn, han holdt også utroligt meget af ham han var der jo også da jeg gav ham flaske.

    Og hver morgen inden han skulle i børnehave skulle han lige hen og sige farvel til ham, han gik altid med ud til havelågen Garfield når vi skulle køre.
    Og det sidste han gjorde om aften var at sige godnat til Garfield.
    Men vi har forklaret ham. At Garfield var meget meget syg, og han nu har fået fred, og sidder oppe på en af skyerne i katte himlen og kigger ned på ham. Så han vil altid kunne se når han vinker op til ham.



  • #16   19. maj 2014 Godt Garfild ikke lider smiley
    Men må indrømme jeg bliver nysgerrig efter, at vide mere om den dumme virus, for tænk hvis jeg en dag løb ind i den smiley

    Jeg har jo en kat som mangler 14 tænder og skal have fjernet nogle til septemper igen smiley


  • #17   19. maj 2014 Årrh smiley , trøstekram til din søn også. Han skal nu nok klare det fint med de gode og trøstende forklaringer han får.

    Jeg er sikker på, at Garfield havde det dejligt, den tid han var her, og selv om hans liv desværre ikke blev så langt, vil I garanteret have mange gode minder om ham, når I er kommet gennem den værste sorg.


  • #18   19. maj 2014 Åhh nej da ikke lille Garfield smiley

    Har jo fulgt ham nærmest siden han blev født..

    Hvor må det være hårdt for dig, man bliver jo knyttet til sådan et lille væsen, og særligt når du har flasket ham op..

    Trøstekram smiley


  • #20   20. maj 2014 Nu var det jo så ikke kun dine råd jeg fulgte dengang. Men du har mange gange en meget klog måde at komme med dine udtagelser på, som tit kan virke nedladende på folk der enten opstarter en tråd eller stiller et spørgsmål. Der vil altid være nogen der har større viden end andre. Og man har jo så stor forskellighed på at kommentere til folk.
    Og nu er det ikke kun ved mig, jeg har tænkt, at det var en hård måde du svare en ts på. Som om du tænker, hold op ved hun ikke engang det. Og nej hvis man gjorde havde man nok ikke spurgt. Men der kommer ikke flere ts fra mig nu her inde min elskede Garfield er her ikke mere, og har ikke lyst til, at oprette de andre 3 jeg har.


  • #22   20. maj 2014 Christina

    Det er en frygtelig historie , og det er super hårdt smiley

    De råd du ikke kan bruge ignorerer du bare. smiley

    Der er visse situationer hvor enkelte måske lige skulle tænke over hvad der skrives smiley
    Vise en smule empati.
    Når man er i sorg er man også utrolig følsom, og bliver nemmere såret. smiley

    PS lad dig ikke slå ud over enkelte bemærkninger som du ser, er flertallet empatiske. smiley


Kommentér på:
min flaske kat Garfield er her ikke længere

Annonce