{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
288 visninger | Oprettet:

Dag 2 med missemor {{forumTopicSubject}}

Ja, vi kom igennem natten uden det helt vilde- jeg sov på sofaen for at være der hvis der nu skulle ske noget men hun sov lige så stille og roligt hele natten.....
Hun er nu begyndt at reagear på hendes nye navn og hun har fattet at køleskabet betyder mad!!!!! jeg håber lidt på at der snart sker noget, fordi jeg vil så gerne være der hvis der nu skulle gå noget galt. men jeg skriver med det samme der sker noget- syndes bare i skulle vide at hun har det smadder godt.
potekram herfra.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dag 2 med missemor
  • #1   7. maj 2006 Hvor er det skønt at høre søde! Hun fortjener dig også!

Potekram.

• #2   7. maj 2006 Hvor er jeg bare glad for du tog hende Josefine.. Jeg havde det så dårligt med at hun bare skulle være gade-mis.. Jeg ville ikke kunne sove om natten hvis ikke jeg vidste hun var inde hos nogle søde mennesker.. Og det synes jeg bestemt du virkede til at være den korte tid vi nu snakkede sammen i går.. Jeg er sikker på du nok skal give hende den kærlighed hun fortjener.. 1000 tak Josefine fordi du tog hende..

Og også et kæmpe stort knus og 1000 tak til Lea som oprettede tråden for mig i mens jeg kælede for missemor..
    I 2 er nogle dejlige mennesker..

Rigtig god søndag til alle..

• #3   7. maj 2006 hvad er der sket måske en tråd.........??

• #4   7. maj 2006 tusind tak til jer alle. det er godt med lidt støtte. og jeg er jo vildt spændt fordi de bliver de første killinger jeg selv har fået (altså ikke hjemme hos min familie). Lige et spørgsmål- hvordan ved man når det er op over. hun ligger lige så stille i skyggen nu og bevæger sig ikke ret meget...ja, hun ligner en rigtig dovn og tilfreds misser! Alle der er i nærheden af Herning, eller der bare får lyst til en kører tur er mere en velkommen til at komme ud og se hende og killingerne når de en gang kommer----og hvis i kender nogen der gerne ville have en killing så sig til! knus til jer alle.

• #5   7. maj 2006 Jeg vil helt sikkert komme forbi en dag Josefine og se til hende.. Også kan jeg jo lige se dine andre misser også..

• #6   7. maj 2006 hmm. Kan vi ikke få en tråd.... Ville da gerne høre hele historien *s*

• #7   7. maj 2006 Heej (:
    der er 2 tråde . den første er (link fjernet)

og den anden er
    (link fjernet)

(:

• #8   7. maj 2006 Glad for i tog hende til jer :'D dejligt med sådanne nogle mennesker i verden, (: *glæder mig os til at se billeder af hende :D* heheh , Held&Lykke med missemor , hold os underrettet , tihi ;P

• #9   7. maj 2006 Hej Eva,
    Ja, altså det er kun fergus hjemme da Gianna er på parring- ferie men han tager det super flot. og det gør hun også. jeg sov på sofaen med dem for at være sikker på at der ikke var noget der kunne stresse hende men "so far so good"

Kommentér på:
Dag 2 med missemor

Annonce