{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

Opfedning af killing {{forumTopicSubject}}

Hvordan feder man bedst/hurtigst en killing op?

Har i dag hentet en lille killing på 12 uger, og hun er godt nok tynd, alt for tynd efter min smag smiley
Sælger sagde hun havde fået ormekur, men vil alligevel give hende en selv, for at være på den sikre side. Har noget der hedder banminth vet, kan det bruges, eller skal det være en anden slags?

Hun skal en tur til dyrlægen, men venter til hun er faldet lidt til her, så hun ikke bliver unødvendigt stresset.

Hun er ellers en fin lille misling, fin pels og tager omvæltningen med ro.. Hun spiser, drikker osv som hun skal og er frisk.. Men samtlige knogler kan mærkes smiley








Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opfedning af killing
  • #1   17. jun 2014 Er du sikker på den ER 12 uger?

    Opfedning skal aldrig gå hurtigt


  • #2   17. jun 2014 Man feder ikke en killing op, man giver den hvad den kan spise og rigeligt af det..

    Mit bedste råd er at du ikke kun giver den tørfoder men også en god portion dåsemad flere gange om dagen, hvis den ikke er vant til dåsemad, så give kun små portioner i starten indtil dens mave vænner sig til det, så kan du gradvist øge mængden..

    Mht ormekur, så vær varsom med at give en igen, hvis killingen lige har fået ormekur, og ikke er så stærk så skal du måske lige vente lidt, husk ormekur er gift, jeg kender ikke rigtigt de forskellige mærker så kan ikke fortælle dig om du kan ikke eller ikke kan bruge den du nævner..

    Mht dyrlæge så ville jeg nok ikke vente så længe med at få katten dyrlægetjekket, særligt ikke hvis du har andre katte (det ved jeg ikke om du har)
    Men det er altid godt at sikre sig at man har hentet en sund og rask kat..


Kommentér på:
Opfedning af killing

Annonce