Den vilde jagt {{forumTopicSubject}}
Aldrig kedeligt når man har kat.
Sidder og spiser så kommer Mis travende ind med en halvdød fugl ,stolt som han er hopper den op på bordet og ligger fuglen ved siden af tallerkenen ------;-)
Værsågod !!!
Jeg springer op og Daniel prøver at tage det stakkels halvdøde kræ ,men næ nej Mis lugter lunten og griber fuglen og pisker rundt i huset med Daniel i hælene.
Til sidst lykkedes det Daniel at fange fuglen,men at slå den ihjel kan vi ikke ...
Så kommer Jørgen heldigvis hjem i det samme, og afliver fuglen.
Mis kiggede fornærmet på os og med halen højt løftet skrider den ud af døren ....
Er dog lige kommet igen og har smidt sig på sofaen,;-)
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 43 Svar: 1.243
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Må indrømme Tine at jeg kunne ikke lade være med at grine af din meget levende beskrivelse, jeg så det lige for mig
Og Felis - hold da op en fasan det var da godt nok imponerende..
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
Det var da bare desserten - helt friskfanget..
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
Nu er der lige det at hun ser meget dårligt uden briller og Bob kom selvfølgelig med den tidligt om morgenen, så i første omgang kan hun ikke se hvad det er for et stort dyr han har slæbt in. Brillerne på...... nøjj han blev upopulær for en hare er sød, det er ikke noget man fanger!!
Den fik en værdig begravelse
apr 2013
Følger: 15 Følgere: 26 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 576
Ja som jeg skrev tidligere (hvor jeg var bekymret over en to-farvet hale på en død mus...) så er Flocke virkelig i topform - eller meget af byttet er nybegyndere i fht. katte. Det begynder at være reglen mere end undtagelsen at hun selv sørger for sin morgenmad... I dag har hun fanget 4! Og kun musen slap vi for at få ind - formentlig fordi vi var ude da hun kom og præsenterede den.
Felis, hvordan var det lige du fik misserne til at forstå det der med stop? Det er da ikke persere du har? (Mener at vide at der ikke er så meget rovdyr i en perser)
http://www.kattegalleri.dk/video/diverse_kat/10963-dagens_ret_nr__2_af_4_var_det_vist___
jan 2012
Min søsters tidligere kat kom faktisk hjem en dag med en harekilling, og blev noget fornærmet da den blev frataget ham for at blive begravet, for det var jo hans bytte
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.750
Sikke nogle velopdragne katte du har
A ka' heller æ ha'et når dyrene er i live
Snullerputten hvor sødt
Marianne
Dejlig dessert
Ved ikke lige hvordan jeg vil reagere hvis mis kom slæbende med en hare
Lubas
Ja nogle gange er det mere fredeligt med en indekat
dec 2012
Jeg kunne godt bruge dine evner, felis! Mine tosser hører slet ikke efter hvad jeg siger og det er temmelig begrænset hvor meget jeg fatter af det de siger :-\
apr 2013
Følger: 15 Følgere: 26 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 576
aug 2012
Hun er en rigtig flot dame der bære hendes alder så flot
N9nns
Også her :P, bare jeg vender ryggen til er kræet oppe på bordet, så får den en spray vand, men næste gang jeg går , er han igen oppe på bordet
Måske er Mis bare ikke superintelligent .
dec 2012
Men når de så bonker pande eller ligger i ske hos mig, så glemmer jeg det hurtigt igen
jan 2012
Min Tøsen hun er så fin og velopdragen, hun kommer som regel når jeg kalder på hende, hvis jeg siger hun skal sætte sig ned og spise så gør hun det, hun hopper aldrig på borde, er hun på vej til at gøre noget hun ikke må siger jeg blot nej Tøsen, jeg kan gøre stortset alt ved hende, hun kan godt brokke sig, og hun kan godt slå ud efter mig hvis hun bliver rigtig sur, men aldrig med klør og bider hun så er det kun markering (det er gerne hvis vi sal klippe klør, redes, eller hvis hun har ondt og jeg skal se)..
Hvordan hun er blevet sådan ved jeg egentligt ikke, men en del af det er jo hendes personlighed og en del nok at jeg har kendt hende hele hendes liv..
Smilla hun er dum som en dør, hun lytter slet ikke til hvad man siger og gør præcis hvad der passer hende..
aug 2012
Ellers er Smillia bare en klog kat der agere dum ,,,,
Og en meget bestemt dame
jan 2012
Men bestemt dame johh tak og det er Tøsen nu også, for nok er hun lydig, men det er udelukkende fordi hun har opdraget mig, så i sidste ende så er det hende der får sin vilje, kun meget få ting bestemmer jeg og så får jeg lige et utilfredst miav/ brummen fra hende
aug 2012
Dig og tøsen må have et helt specielt forhold,
jan 2012
Men jeg har bare brugt utroligt meget tid med alle killingerne i al den tid de var her, både jeg og min bror lå i timevis og kælede og legede med killingerne på gulvet..
aug 2012
Nå det må jeg have misforstået
Kan også sagtens have et specielt forhold alligevel.
jan 2012
Jeg kan ikke forklare det, det er nok en følelse inde i en..
Men sådan som jeg har det med Tøsen tror jeg aldrig jeg før har haft det, men tror det hænger sammen med at jeg egentligt mener at hun valgte mig, for jeg var egentligt fast besluttet på ingen kat at skulle have, og så er der jo det ved det at hun er min første indekat, de tidligere katte jeg har haft de har været fritløbere
aug 2012
Mis vi har nu er helt specielt , aldrig haft så kælen en kat før
Han er bare så søøøøøøs
Mis er den første hankat i huset
jan 2012
Sjovt nok så har jeg haft flest hunkatte selv om jeg hver gang jeg skal have ny kat bedyrer at den næste skal være en hankat, men sjovt nok så er det hunkattene der stjæler mit hjerte, og jeg mener man skal vælge den kat der passer ind i hjemmet uanset køn..
Men min erfaring viser mig at hunkatte ofte er mere selvstændige, og selv om de kan være nok så kælne så er de anderledes kontaktsøgende end hankattene..
Hankattene de har en tendens til ikke at have noget imod at kæle konstant hvor hunkattene mere selv vil bestemme, Smilla falder så uden for den katergori, for hun vil kæle konstant
Men hvor er det dejligt at du har fået så dejlig og speciel en Mis, det er kun skønt at have et fantastisk forhold til sin lille pelsede husven
aug 2012
Ja kun hunkatte
Ja skønt med pelsede venner.
aug 2012
Nu vil jeg i seng og pleje min skønhedssøvn
Godnat
jan 2012
Den vilde jagt