{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Den vilde jagt {{forumTopicSubject}}

Aldrig kedeligt når man har kat. smiley

Sidder og spiser så kommer Mis travende ind med en halvdød fugl ,stolt som han er hopper den op på bordet og ligger fuglen ved siden af tallerkenen ------;-)
Værsågod !!!

Jeg springer op og Daniel prøver at tage det stakkels halvdøde kræ ,men næ nej Mis lugter lunten og griber fuglen og pisker rundt i huset med Daniel i hælene. smiley

Til sidst lykkedes det Daniel at fange fuglen,men at slå den ihjel kan vi ikke ...

Så kommer Jørgen heldigvis hjem i det samme, og afliver fuglen.

Mis kiggede fornærmet på os og med halen højt løftet skrider den ud af døren ....

Er dog lige kommet igen og har smidt sig på sofaen,;-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den vilde jagt
  • #2   21. jun 2014 Må sige jeg er glad for at vores aldrig slæber døde eller halvdøde fugle og mus med ind pu ha smiley

• #3   21. jun 2014 Hahahahaha Tine han ville da blot bidrage til madbordet smiley :D smiley :D smiley

Må indrømme Tine at jeg kunne ikke lade være med at grine af din meget levende beskrivelse, jeg så det lige for mig smiley :D smiley :D smiley

Og Felis - hold da op en fasan det var da godt nok imponerende..

• #4   21. jun 2014 Jeg boede engang med en næsten vildkat der stolt kom gående hjem med et egern, der tydeligvis havde været dødt i flere dage smiley hun fik ros, egernet kom hurtigt og diskret i en spand og alle gæsterne fik et godt grin (vi holdt fødselsdag i haven)

• #6   21. jun 2014 Tine:
    Det var da bare desserten - helt friskfanget.. smiley smiley :D smiley :D smiley :D smiley

• #9   21. jun 2014 Felis, når du nu siger hare, så kom min søsters forrige kat hjem med en hare.

Nu er der lige det at hun ser meget dårligt uden briller og Bob kom selvfølgelig med den tidligt om morgenen, så i første omgang kan hun ikke se hvad det er for et stort dyr han har slæbt in. Brillerne på...... nøjj han blev upopulær for en hare er sød, det er ikke noget man fanger!! smiley :D smiley :D smiley :D smiley
    Den fik en værdig begravelse smiley

• #10   21. jun 2014 Uha, en fasan... Det har jeg faktisk set i vores have, men den kan vel ikke rigtig komme med ind gennem kattelemmen?

Ja som jeg skrev tidligere (hvor jeg var bekymret over en to-farvet hale på en død mus...) så er Flocke virkelig i topform - eller meget af byttet er nybegyndere i fht. katte. Det begynder at være reglen mere end undtagelsen at hun selv sørger for sin morgenmad... I dag har hun fanget 4! Og kun musen slap vi for at få ind - formentlig fordi vi var ude da hun kom og præsenterede den.

Felis, hvordan var det lige du fik misserne til at forstå det der med stop? Det er da ikke persere du har? (Mener at vide at der ikke er så meget rovdyr i en perser)

http://www.kattegalleri.dk/video/diverse_kat/10963-dagens_ret_nr__2_af_4_var_det_vist___

• #11   21. jun 2014 Jo jo Felis jeg betvivler skam ikke at katte kan fange fasaner, men syntes stadig det er imponerende..

Min søsters tidligere kat kom faktisk hjem en dag med en harekilling, og blev noget fornærmet da den blev frataget ham for at blive begravet, for det var jo hans bytte smiley

• #12   21. jun 2014 Felis
    Sikke nogle velopdragne katte du har smiley
    A ka' heller æ ha'et når dyrene er i live smiley
    Snullerputten hvor sødt smiley

Marianne
    Dejlig dessert smiley
    Ved ikke lige hvordan jeg vil reagere hvis mis kom slæbende med en hare smiley uha

Lubas
    Ja nogle gange er det mere fredeligt med en indekat smiley smiley

• #14   21. jun 2014 Hvor er hun smuk!
    Jeg kunne godt bruge dine evner, felis! Mine tosser hører slet ikke efter hvad jeg siger og det er temmelig begrænset hvor meget jeg fatter af det de siger :-\ smiley

• #15   21. jun 2014 Ja snullerprutten ser guddommelig ud! Og så er hun jo tilsyneladende også klog... smiley

• #16   22. jun 2014 Felis
    Hun er en rigtig flot dame der bære hendes alder så flot smiley

N9nns
    Også her :P, bare jeg vender ryggen til er kræet oppe på bordet, så får den en spray vand, men næste gang jeg går , er han igen oppe på bordet smiley

Måske er Mis bare ikke superintelligent . smiley

• #17   22. jun 2014 Jeg er ligeglad med bordene, men er lidt træt af at de altid kratter klør i sofaer og stole (og nej, løse betræk/tæpper virker ikke her)
    Men når de så bonker pande eller ligger i ske hos mig, så glemmer jeg det hurtigt igen smiley

• #19   22. jun 2014 Jeg tror nu også der er stor forskel på katte om man kan "tale" med dem og de vil forstå..

Min Tøsen hun er så fin og velopdragen, hun kommer som regel når jeg kalder på hende, hvis jeg siger hun skal sætte sig ned og spise så gør hun det, hun hopper aldrig på borde, er hun på vej til at gøre noget hun ikke må siger jeg blot nej Tøsen, jeg kan gøre stortset alt ved hende, hun kan godt brokke sig, og hun kan godt slå ud efter mig hvis hun bliver rigtig sur, men aldrig med klør og bider hun så er det kun markering (det er gerne hvis vi sal klippe klør, redes, eller hvis hun har ondt og jeg skal se)..

Hvordan hun er blevet sådan ved jeg egentligt ikke, men en del af det er jo hendes personlighed og en del nok at jeg har kendt hende hele hendes liv.. smiley

Smilla hun er dum som en dør, hun lytter slet ikke til hvad man siger og gør præcis hvad der passer hende.. smiley :D smiley smiley

• #20   22. jun 2014 Heidi
    Ellers er Smillia bare en klog kat der agere dum ,,,, smiley

Og en meget bestemt dame smiley

• #21   22. jun 2014 Jaahh i nogen tilfælde er hun nu ret snu den lille Smilla, meeen i andre tilfælde så er hun nu dum som en dør, (sagt med stor kærlighed selvfølgelig smiley )

Men bestemt dame johh tak og det er Tøsen nu også, for nok er hun lydig, men det er udelukkende fordi hun har opdraget mig, så i sidste ende så er det hende der får sin vilje, kun meget få ting bestemmer jeg og så får jeg lige et utilfredst miav/ brummen fra hende smiley :D smiley

• #22   22. jun 2014 Selvfølgelig Heidi
    Dig og tøsen må have et helt specielt forhold, smiley når du har opflasket hende smiley smiley

• #23   22. jun 2014 Aj Tine jeg har nu ikke opflasket hende, hun havde skam både mor og søskende indtil hun var 12 uger..

Men jeg har bare brugt utroligt meget tid med alle killingerne i al den tid de var her, både jeg og min bror lå i timevis og kælede og legede med killingerne på gulvet..

• #24   22. jun 2014 Heidi
    Nå det må jeg have misforstået smiley
    Kan også sagtens have et specielt forhold alligevel.

• #25   22. jun 2014 Tine alle de katte jeg har haft hvor jeg har været så heldig at kunne følge dem på daglig basis fra de blev født har jeg haft et helt særligt forhold til, nok fordi man så har mulighed for at præge dem helt fra fødslen, de få katte jeg har haft fra de var 12 uger har på en eller anden måde været noget andet, ikke fordi de ikke har været lige så afholdt af mig, men på en eller anden måde bare anderledes..

Jeg kan ikke forklare det, det er nok en følelse inde i en..

Men sådan som jeg har det med Tøsen tror jeg aldrig jeg før har haft det, men tror det hænger sammen med at jeg egentligt mener at hun valgte mig, for jeg var egentligt fast besluttet på ingen kat at skulle have, og så er der jo det ved det at hun er min første indekat, de tidligere katte jeg har haft de har været fritløbere smiley

• #26   22. jun 2014 Det kan nemt være Heidi.
    Mis vi har nu er helt specielt , aldrig haft så kælen en kat før smiley
    Han er bare så søøøøøøs smiley
    Mis er den første hankat i huset smiley

profilbillede
  • #27   22. jun 2014 Har du kun haft hunkatte før Tine??

Sjovt nok så har jeg haft flest hunkatte selv om jeg hver gang jeg skal have ny kat bedyrer at den næste skal være en hankat, men sjovt nok så er det hunkattene der stjæler mit hjerte, og jeg mener man skal vælge den kat der passer ind i hjemmet uanset køn..

Men min erfaring viser mig at hunkatte ofte er mere selvstændige, og selv om de kan være nok så kælne så er de anderledes kontaktsøgende end hankattene..
    Hankattene de har en tendens til ikke at have noget imod at kæle konstant hvor hunkattene mere selv vil bestemme, Smilla falder så uden for den katergori, for hun vil kæle konstant smiley ..

Men hvor er det dejligt at du har fået så dejlig og speciel en Mis, det er kun skønt at have et fantastisk forhold til sin lille pelsede husven smiley smiley

• #28   22. jun 2014 Heidi
    Ja kun hunkatte smiley
    Ja skønt med pelsede venner. smiley

• #29   22. jun 2014 Uha nej .
    Nu vil jeg i seng og pleje min skønhedssøvn smiley :D

Godnat smiley

• #30   22. jun 2014 G'nat sov godt smiley

Kommentér på:
Den vilde jagt

Annonce