4.321 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Dygtig jæger - Muldvarp Dygtig jæger - Muldvarp

Han er nu dygtig min lille jæger... Har lige fået en natgave... En lille muldvarp. Godt jeg ikke var gået i seng, så han kunne få en belønning..

Kommer jeres katte også med muldvarper?

Den her er den mindste, Ymer er kommet hjem med..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dygtig jæger - Muldvarp
  • #3   29. jun 2014 Lonnie:
    Jamen så behøver du da ikke fælder hvis du får muldvarpeproblemer smiley

Jeg synes nu at de er ret søde og jeg kan heller ikke slå en mus ihjel.
    Men uanset hvilket dyr en kat kommer hjem med, så synes jeg at det er okay, det er naturens orden.

• #5   29. jun 2014 Da Milo kun har altanen fanger han ikke mus, og den slags dyr. Nej han er derimod god til at fange fluer og andre insekter. Og i hans jagt på dem, ja så kan han godt vælte diverse ting i lejligheden hvis de lige står i vejen for at han kan fange insektet smiley

• #6   29. jun 2014 Hahaha hvor sjovt jeg var sammen med min søster og der fortalte hun at hendes tilløber mis som fik killinger for 6 uger siden, hun har fanget 4 muldvarpe inden for de sidste 14 dage, så nu har de snart ikke muldvarpeproblemer mere, hun syntes det er mega dejligt da de ødelægger græsplænen smiley

• #7   29. jun 2014 Solveig: Snakkede også med en af min lillebrors venner hvis kat 2 gange var kommet med en flagermus - Det er jeg glad for mine ikke er kommet med..

Min hankat kommer in hunkat er ikke så dygtig til at jage, men hun kommer nogen gange stolt ind med et 4-ben..

Ymers rekord er 6 mus på en dag....

Nogen der ved om spidsmus er giftige, eller om de bare ikke kan lide dem? Mine katte spiser dem aldrig...

• #10   29. jun 2014 Vores nabos dejlige røde dreng tager både muldvarpe, mosegrise og meget andet - dog sjældent fugle smiley

• #11   29. jun 2014 min lille skovkatteblanding Buller fanger også muldvarpe, rotter, fugle m.m. og han vræler højlydt når han kommer hjem med "maden" og får ros.....det er jo kattens natur, og med fare for at lyde makaber, så ser det sjovt ud, når han sidder og bventer på at muldvarpeskuddet begynder at bevæge sig....og så graver han som en vild.....men jeg bryder mig dog ikke om at se når han fanger den.....mere hård er jeg ikke

• #13   29. jun 2014 Iben:
    Det må jo så være resterne fra "de riges bord" smiley

• #14   29. jun 2014 Birgitte: Bliver også lidt trist samtidig med jeg synes min hankat er dygtig, når han en gang imellem er kommet med en muldvarp... Det er ikke sket så tit.. De er bare så fine med deres bløde pels (Er i tvivl om hvordan det bedst formuleres)

På et tidspunkt kom min ene kat med rigtigt mange rotter - Så har han gjort noget nyttigt...

• Søren A
    Søren A Tilmeldt:
    apr 2022

Følger: 1 Svar: 1
    #15   14. apr 2022 Vores kat tager også muldvarpen og kommer hjem med dem.

Kommentér på:
Dygtig jæger - Muldvarp

Annonce