935 visninger
|
Oprettet:
Undren over kat {{forumTopicSubject}}
Hej. Har ikke noget problem som sådan mere en undren. Har en kat der godt kan lide at kravle op, når jeg ligger på sofaen eller i sengen når jeg sover. Og det er jo hyggeligt. På et tidspunkt vender hun så enden til og så får jeg lige halen i hovedet
Sommetider vifter hun også lige med den. Er da vågnet et par gange, hvor måsen var lige ud for mit hoved og halen kørte frem og tilbage. Betyder det mon noget eller er det bare katte-hygge?
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Jeg tror din kat har fundet ud af at det er en effektiv måde at vække dig på, og gætter på at du giver hende opmærksomhed når du er blevet vækket
Jeg har en kat der har 4 effektive måder at vække mig på, enten begynder hun at stå og trampe (ælte) på mine ben, men der ved hun jeg bliver lidt irriteret, så hvis hun er flink, så sætter hun sig ved siden af min hovedpude, spinder og kigger på mig, er det ikke nok, så stikker hun sin våde snude ned til min næse, så jeg får et vådt dut på næsetippen, virker det ikke (hvilket det oftest gør, men prøver nogle gange at ignorere) så tager hun sin pote og stikker ind i min hånd som jeg har oppe ved hovedet, så er man vågen, for det er så super sødt at få sådan en blød pote blidt stukket ind i hånden
apr 2014
Følger: 1 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 183
Lyder ellers som et dejligt "vækkeur" du har Heidi
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
Undren over kat