{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

Undren over kat {{forumTopicSubject}}

Hej. Har ikke noget problem som sådan mere en undren. Har en kat der godt kan lide at kravle op, når jeg ligger på sofaen eller i sengen når jeg sover. Og det er jo hyggeligt. På et tidspunkt vender hun så enden til og så får jeg lige halen i hovedet smiley Sommetider vifter hun også lige med den. Er da vågnet et par gange, hvor måsen var lige ud for mit hoved og halen kørte frem og tilbage. Betyder det mon noget eller er det bare katte-hygge?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Undren over kat
  • #1   11. jul 2014 Hahahahahaha smiley :D smiley :D ja undskyld men kunne nu ikke lade være med at grine smiley :D smiley

Jeg tror din kat har fundet ud af at det er en effektiv måde at vække dig på, og gætter på at du giver hende opmærksomhed når du er blevet vækket smiley

Jeg har en kat der har 4 effektive måder at vække mig på, enten begynder hun at stå og trampe (ælte) på mine ben, men der ved hun jeg bliver lidt irriteret, så hvis hun er flink, så sætter hun sig ved siden af min hovedpude, spinder og kigger på mig, er det ikke nok, så stikker hun sin våde snude ned til min næse, så jeg får et vådt dut på næsetippen, virker det ikke (hvilket det oftest gør, men prøver nogle gange at ignorere) så tager hun sin pote og stikker ind i min hånd som jeg har oppe ved hovedet, så er man vågen, for det er så super sødt at få sådan en blød pote blidt stukket ind i hånden smiley

• #3   12. jul 2014 Tak for jeres svar. Nu gør hun det både når jeg sover og er vågen. Så tror bare jeg har en meget hengiven kat smiley Vækning er vist mere noget med at skrabe på en skabslåge - virker bare hver gang. OK vågner sommetider fordi hun ligger ovenpå mig og spinder og ælter. Men tror mere det er hygge. Havde en lille kamp om adgang til soveværelset, da jeg fik hende. Katten vandt. Hun havde ikke læst den bog, hvor der står, at katten giver op efter 14 dages kamp smiley
    Lyder ellers som et dejligt "vækkeur" du har Heidi smiley

• #4   13. jul 2014 Jaaahhh det er meget sødt, undtagen når man syntes det er meget for tidligt at stå op smiley men det er nu også sjældent, og så vil jeg sige i øjeblikket har jeg en lille uenighed med hende, for hun har en ide om at når hun vækker mig på den måde, så skal hun ind under dynen og putte, og det syntes jeg altså det er aaaaallt for varmt til i øjeblikket smiley så bliver hun lidt fornærmet, men jeg bliver nu hurtigt tilgivet smiley

• #5   13. jul 2014 Jep, katte vender bagdelen til for at være høflige og venlige - det er jo den ende uden kløer og tænder, hehe smiley

Kommentér på:
Undren over kat

Annonce