{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Når katten tømmer skufferne {{forumTopicSubject}}

Jeg spurgte min 8 årig datter den anden dag, om hun ikke godt ville ville ligge sit tøj på plads når hun smed det i en bunke på gulvet, hun sagde at hun altså ikke havde smidt sit tøj på gulvet, ja ja tænkte jeg og samlede det op og lagde det på plads.

Dagen efter ligger tøjet på gulvet igen, min datter er i skole, så kunne jeg godt regne ud at det var katten som havde hevet tøjet op, det gør den nemlig også ved mit tøj, hvis det ligger for meget og han gerne vil ned og ligge i tøjet, han ved vist godt det ikke er tilladt, hans madmor synes nemlig ikke, at det er sjovt at tage undertøj på som er fyldt med kattehår smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når katten tømmer skufferne
  • #1   23. jul 2014 kender det ALT for godt
    min gamle Freddy gjorde det altid, og så har jeg så nu Speedy som gør det samme. han er dog så dygtig at han åbner et skab hvor der er sat børnsikring på - min mor kan ikke engang finde ud af at komme ind i skabet, men det kan katten

• #2   23. jul 2014 Ha ha ha, det er imponerende hvad de kan lære de søde katte.

• #3   24. jul 2014 ja faktisk smiley

jeg har så lige skiftet mit skab ud, så jeg er spændt på hvornår han lærer at åbne det.

• #4   24. jul 2014 Det er sikkert kun er spørgsmål om tid smiley

• #5   24. jul 2014 smiley :D smiley :D smiley :D

Der er da vist katte der har lært at aktivere sit menneske smiley :D smiley :D smiley

Mine lægger sig kun i tøjet de tømmer ikke klædeskabe eller skuffer smiley heldigvis smiley

• #6   24. jul 2014 Ja, tænk hvis vi kom til at kede os smiley

• #7   24. jul 2014 Nemlig, det ville jo være forfærdeligt smiley :D smiley :D smiley :D smiley

• #8   24. jul 2014 Luna tømmer et helt bestemt skab.
    Hun ligger på ryggen for at åbne døren nedefra. Når den er åbnet og skubbet højlydt op, ja så hopper hun op på øverste hylde i et spring (flot når den er 1,7 m. oppe).
    Derefter går hun bagerst ind på hylden lægger sig ned, stemmer benene imod bagvæggen og skubber alt det ud der skal til, for at hun ligger fint og godt i den så tomme lomme op af bagvæggen.... smiley

De først par gange hun gjorde det opdagede jeg hende ikke, og var bange for det spøgte eller at teenager el. manden af uransagelige årsager havde væltet indholdet ud af skabet. Jjeg var nemlig ikke hjemme, men fandt bare skabet åben og indholdet delvist ude.

Og så en aften jeg var alene hjemme, var der en farlig larm på førstesalen. Jeg fiser op med hamrende hjerte- og der kigger Luna så ned på mig fra sit lille fristed, mens jeg kigger op måbende. Tror hun tænkte "Høhø :D" da hun så mig... MEN det larmer altså når en stabel sengelinned rammer gulvet fra 1,7 m højde og jeg var virkelig blevet forskrækket. smiley
    (Griner altså lidt af mig selv set i bakspejlet.)

• #9   24. jul 2014 Hehe Christina, det lyder nu lidt sjovt. men kan da godt forstå man kan blive lidt forskrækket over det bump der smiley

• #10   25. jul 2014 Ha ha, jeg kan lige se det for mig.

Her hjemme har vi somme tider været i panik, fordi katten har været væk, her kommer mange forskellige børn som ikke altid lukker døren, så har troet at han var smuttet med ud, vi bor i lejlighed så han er ikke ude kat.
    Heldigvis har han bare ligget, og gemt sig i en skuffe et sted.

• #11   25. jul 2014 det prøvede vi for mange år tilbage (dengang vi bare havde 2 katte). vi var lige flyttet, og kunne kun finde den ene, som var en killing vi lige havde fået. Mens den gamle var pist væk. hun var normalt udekat og desværre var vi ikke flyttet ret langt væk, så det først vi gjorde var at cykle tilbage til vores gamle hus, og vi kaldte og kaldte, men ingen Misse
    vi kørte hjem og besluttede at vi da lige ville tjekke huset en ekstra gang. Og så lå Misse altså bare nedenunder sengetæppet imellem puderne! Et sted som hun aldrig nogen sinde ellers plejede at ligge
    men glad blev vi da

• #12   26. jul 2014 Jaaa jeg vandt, jeg har fået min egen skuffe ??

profilbillede
  • #13   26. jul 2014 smiley :D smiley smiley

Kommentér på:
Når katten tømmer skufferne

Annonce