{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.412 visninger | Oprettet:

Ny kat, som hader hund og den anden kat {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!
Jeg står i den situation at jeg lige har fået min lille killing, Figaro, hjem, og jeg er meget fortvivlet. Jeg har hund, og Figaros mor hader hunde hvilket selvfølgelig har sat spor i ham. Sæt i bagklogskabens lys, skulle jeg måske lige have tænkt på det, men jeg blev så forelsket i den lille killing.. Hvordan pokker får man Figaro til at se, at Tajs altså ikke er så farlig igen? Jeg har kun lige fået ham hjem og han skal selvfølgelig have tid, men bare det at Tajs står i døren og Figaro kan se ham gennem transportkassen, gør at han hvæser og knurrer.
Jeg har derudover en anden kat, Nox. Hun er lidt over et år gammel, og heller ikke hende kan han lide. Hun ligger nu og gemmer sig bag sofaen, selvom hun har boet her meget længere end ham og er større end ham.

Hvad pokker gør man? Lader dem få tid i enerum eller hvordan? Jeg har aldrig ført to katte sammen, og vidste godt det kunne blive svært, men jeg står alligevel med en følelse af afmagt, og det er kun 30-40 minutter han har været hjemme. Er det kun os mennesker der vil hen og snakke med ham ligger han og spinder så meget at han overdøver vores ventilationsmaskine, men vil Nox eller Tajs forbi, så er han i krigshumør.

Jeg vil jo rigtig gerne beholde ham, jeg har fulgt ham siden han lå i missemors mave. Men Tajs og Nox har førsteret til at blive da de har boet her i længere tid. Jeg har desuden allerede for næsten 2 eller flere uger siden bestilt tid hos dyrlæge til kastration, øremærkning osv, men hvis der ikke er udsigt til bedring ved jeg ikke hvad jeg gør, for det er ærgerligt med mit SU budget at 'spilde' (tag det nu endelig ikke negativt!!) 1100,- op at få kastreret en kat der ikke kan blive boende hos mig.

Er det bare at give ham tid og vise at hverken Nox eller Tajs er så slemme som han tror, eller er der slet ikke udsigt til noget godt??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny kat, som hader hund og den anden kat
Kommentér på:
Ny kat, som hader hund og den anden kat

Annonce