Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  huske liste
  • #1   13. aug 2014 Tid hos dyrlægen til neutralisering og vaccine hvis det ikke er med fra sælger smiley

• Lizette S
    Lizette S Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #2   13. aug 2014 de killinger jeg skal se på har været til dyrlægen:)
    og
    netralisering vil ske når den bliver lidt ældre smiley
    Men tænker er det nødvendig? den kommer til og bo på 3 sal i en lejlighed som inde kat

• #3   13. aug 2014 Det er stadig en nødvendighed vil jeg mene. Hvis det er en hankat kan han når han er kønsmodne begynde at strinte og det ender med at stinke langt væk og han ødelægger møblerne en hun kat er det også en god idé for så slipper du for gentagende løbetid som kan være larmende og men også yderste stressende for katten. Plus jeg vil fraråde dig at bruge p-piller da det giver slemme sygdomme i det lange løb.

• #4   13. aug 2014 Ting til huskelisten - En transportkasse..

Og ja tid til neutralisering og øremærkning/ chip inden katten fylder 5 mdr...

Og ja det er i høj grad nødvendigt at få gjort underordnet hvor du bor..
    Her er hvorfor:
    Hankat... En fertil hankat il når den bliver kønsmoden gå og kalde på damer, dette foregår højlydt både om dagen og om natten, hankatten vil højst sandsynligt også begynde at strinte over alt, dette stinker forfærdeligt og er umuligt at vaske væk, stanken vil altid hænge i luften smiley
    Hunkat...... En fertil hunkat vil når hun bliver kønsmoden gå og klage sig altså kalde på herrer, igen dette foregår dag som nat og i flere timer af gangen, hunkatten kan også begynde at strinte.. Men værst af alt en hunkat der kommer i gentagne løbetider er i høj risiko for at udvikle livmoderbetændelse, dette er ikke alen smertefuldt for katten, men også livstruende, og det skal nok passe at det sker en weekend aften, altså et dyrlæge besøg med tårnhøje tillæg og akut operation, da det er eneste mulighed for at redde kattens liv..
    Vælger man p-piller jamen så øger du blot risikoen for at udvikle livmoderkræft og brystkirtelkræft, dårlig ide..

Jeg tvivler på at dine naboer vil sætte pris på en skrivende kat dag og nat, og husk løbetider forekommer ca hver 20. dag og i 5-8 dage af gangen..

En anden grund til neutralisering og mærkning er at katten ved en fejl kan slippe ud, en gæst der glemmer at lukke døren, et vindue der bliver åbnet ved en fejl, der opstår brand og brandvæsnet tager nu ikke hensyn til at katten ikke er fixet, du får indbrud og nej tvivler på at tyven lukker døren efter sig..

Så vil kraftigt anbefale dig at få katten neutraliseret og mærket, du har 5 måneder til at spare op til det, så det skulle nemt være muligt.. smiley

• #5   13. aug 2014 tro mig du vil IKKE bo sammen med en uordnet kat. og slet ikke når den skal være indekat
    så sørg for at skrabe pengene sammen allerede nu.

vedr udstyr så tjek zooplus (.de er billigere end .dk)

• #6   13. aug 2014 Meget enig med de andre. Få den neutraliseret, både for din og kattens skyld smiley

• Lizette S
    Lizette S Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #7   13. aug 2014 Det lyder som en god ide:)
    Så det bliver den:)
    og
    regner os med og købe tingene over nettet:)

Kommentér på:
huske liste

Annonce