Naboens killinger. Naboens killinger.
Min ene nabo har fået to små kære killinger. Jeg vil skyde på de ikke er meget over 16 -18 uger. Forleden havde mig og Silla besøg af dem i min have og jeg fik så forhindret dem i at gå gennem min forhave og forsvinde længere væk og ned ad mod åen. Så vidt jeg kunne se var der ingen der holdt øje med dem.
Jeg havde så et stykke sne hegn som blev sat op som spærring i hullet i hækken og det baksede og klatrede de længe rundt i ved siden af deres egen have ,dog uden at kunne gå igennem.
Jeg fatter altså ikke hun ikke er bange for at de bliver væk. Ville i turde lade sådan nogle små pus rende rundt helt alene. Det er jo små babyer.
Forleden dag styrtede de rundt efter dem indtil de vist fandt ud af at jo mere de løb rundt efter dem jo længere løb killingerne væk. Synes i jeg kan tillade mig at komme med en bemærkning om at de måske er lidt små til at løbe rundt helt alene. Vi må gerne ha fritgående katte.
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.080
På en gård er kattene jo født ude så her løber de jo rundt ude fra deres små ben kan bære dem.
Nej jeg kan ikke forstå det men vi har jo så også valgt ikke at have fritløbende katte.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Nu har jeg så fravalgt friløbere, men det er fordi jeg bor meget tæt på en meget trafikeret vej (ca 2-3 meter fra huset) og i dag 7 år efter mit valg er jeg meget glad for mit valg da min nabo ikke kan lide katte, ja hun er nærmest bange for katte, så ved mit valg undgår jeg en diskussion med hende da mine holdes på egen grund..
Men mine naboer har løst gående katte og det syntes jeg er fint, min ene nabo har så desværre den vane at lade sin kat få killinger på må og få, dem har vi jævnligt besøg af, hvilket betyder at de skal krydse vejen, og det gør de lystigt fra de er omkring 5-6 uger, der ville jeg nok være noget mere nervøs i den alder, men killinger der er 4 mdr. ser jeg ikke et problem ved at lader løbe rundt som de lyster, de skal nok finde hjem igen, så langt løber de jo heller ikke, og når det er i deres eget tempo, så når de at sætte duftspor som de kan følge hjem igen..
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
Nå, jeg kan vel ikke rigtig gøre noget alligevel når det ikke er mine katte. Andet end det jeg har gjort ved at sætte hegnet op på min egen grund, så de ikke forsvinder ud gennem min have lige pt . Det ser da også ud til de bliver i nærheden af hinanden. De virker meget tillidsfulde.
Naboens killinger.