Kat lå under sofa :-( {{forumTopicSubject}}
Må lige dele det her
Jeg flyttede hjem til min mor i går. (kattene her på min profil bor hos hende)
Jeg vidste godt at kattene ikke ville bryde sig om så mange mennesker (5) og alle de store ting der nu ville komme. Og larmen! Safir gemte sig bag en palme plante i køkkenet (som om man ikke kunne se ham O_o) og Yuli gemte sig i en vindueskam på værelset hvor mine ting skulle stå.
Det første vi slæbte op (bor på 3. sal) og ind på værelset var min meget store sovesofa som var i to dele og skulle samles. Jeg så godt på et tidspunkt imens de andre folk var nede og hente flere ting, at Yuli hoppede ned på sofaen. Jeg tænkte at han ville flygte ind i stuen eller på min mors værelse, og gik derfor ned for at hente ting.
Efter en times tid, var alle ting oppe, og jeg havde indrettet værelset som jeg ville have det. Vi satte os ned i sovesofaen for at slappe af, da vi var godt trætte! Fik lidt at drikke. Safir var begyndt at gå rundt og snuse (han er så modig)
Jeg kunne slet ikke forstå hvor Yuli havde gemt sig. Godt nok var stuen stadig fyldt med flyttekasser og der roede en del. Jeg ledte overalt! De andre begyndte også at lede da der efterhånden var gået mange timer. Jeg kunne virkelig ikke forstå hvor han havde gemt sig! Min mor blev så bange og nervøs for om han var smuttet ned af trapperne og ud på gaden. Men det gav bare ikke mening hvis han skulle have kunne slippe forbi alle os der slæbte ting op. Så han måtte jo være her. Efter MEGET langt tids søgen hørte min far et lille ynkeligt "miav" fra under sovesofaen. Vi løftede den op, og der var han jo! Århhhh hvor blev vi lettede
Han ville MEGET gerne ud og var glad for at jeg hjalp ham.
Altså, hvordan han er kommet under der har jeg virkelig ingen idé om. Han er absolut ikke en lille kat!! Jeg har lige målt og der er ca. 9 centimeters luft under sofaen. Der har han ligget i alle de timer og IMENS de samlede den
Han er heldigvis ikke kommet til skade!
I dag har han bare ligget og sovet på min mors værelse (et sted han normalt aldrig plejer at opholde sig) og vil ikke rigtig komme frem. Kun for at få mad.
Jeg tror han har fået et mindre chok over det der skete. Håber snart han kommer sig over det
<3
Stakkels kat! Han er i forvejen SÅ følsom
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Næste gang vil jeg anbefale jer at i for ikke at stresse kattene for meget lukker kattene ind i et rum for sig selv den tid det tager at flytte og så lukke dem ud når det er overstået, det andet stresser kattene alt for meget og unødigt..
Men hvor var det godt at i fandt ham og uskadt for det er da en meget lille plads han havde fundet sig der, det er utroligt hvor meget en kat kan krumme sig sammen..
sep 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 22 Svar: 111
Ja, han skulle være lukket ind i et rum. Jeg troede ikke det ville blive noget problem da de selv plejer at finde ud af det. Yuli gemmer sig normalt altid under min mors seng, hvor der er PLADS til ham.... han plejer altid og løbe derind og tænkte at han også ville gøre det i går.
Men en anden gang tager vi INGEN chancer.
Safir har glemt alt om det. Han synes bare det er spændende der er sket noget nyt. Han er mere hardcore.
Yuli er lige kommet frem af sig selv
sep 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 22 Svar: 111
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Hvor er han fin
Han sal nok komme sig, han skulle nok bare lige sikre sig at alt var nogenlunde som det plejer inden han vovede sig frem og undersøgte alt det nye
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 52 Svar: 942
jun 2008
Følger: 25 Følgere: 14 Katte: 10 Emner: 122 Svar: 478
Det vidste sig så han havde været lidt for nysgerrig da jeg skulle hente noget i skabet på toilettet at han var hoppet ind også havde jeg ikke set ham også derfor bare lukket
Kat lå under sofa :-(