{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En eller to katte
  • #1   21. aug 2014 Mine erfaringer er kun gode..

    Det kræver mere foder og mere grus, ellers syntes jeg ikke foreskellen er stor (Har kun korthårskatte)


  • #2   21. aug 2014 Det kan blive rigtigt godt og det kan også blive mindre godt smiley

    De 2 drenge her er bedste venner og tumler og lege slås tit.

    Jeg har også prøvet, at en kat ikke var glad for andre, men som regel skal det nok blive godt.
    Du skal ikke forvente de bliver bedste venner, men jeg tror den bedste chance er med en killing eller ungkat, og det er vigtigt de begge er neutraliseret smiley


    profilbillede
  • #3   21. aug 2014 Så længe det er et ønske fra dig og ikke din tro at det er et ønske fra din kat, så siger jeg "go for it" så længe du ikke forventer at din 3 årige kat bliver overlykkelig for dit valg, for chancen er at han tænker "hvad i hede hulen er det du har slæbt med hjem, kan du få det dyr ud herfra"

    Hvis du er heldig så bliver de venner, hvis du er som de fleste så acceptere de hinanden, og er du uheldig så tæsker de hinanden, men det er jo en chance man tager..

    Sørg for at du finder en kat som har et sind der ligner/ passer til din nuværende kat, aktivitets niveau og temperament skal være lignende, så gård det som regel bedst..

    Hvordan reagere din kat når den ser andre katte nu???

    Hvad det kræver ekstra, tjaa det kræver lidt ekstra mad og grus, en kattebakke mere, vand og madskål ekstra så de får hver deres, det er jo lidt dobbelt op af det meste, dog ikke legetøj og som sådan ikke nødvendigvis kradsetræ..


  • #4   21. aug 2014 Herhjemme fik vi for 10 dage siden en lille killing. Vi har i forvejen en kat på 4 år. Det er gået rigtig godt herhjemme. De render rundt sammen, spiser sammen og snuser til hinanden. Nu er der også lidt leg indblandet smiley Der var lidt brummen og hvæsen den første aften, men det var så det smiley den lille får lige at vide hvis hun bliver lidt for irriterende og det retter hun sig efter. Så her har det været en positiv oplevelse

Kommentér på:
En eller to katte

Annonce