{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En eller to katte
  • #2   12. dec 2011 Altså da jeg bare havde Gizmo synes jeg at det så ud som om at han gik og kedet sig lidt og ødelagde også en del ting osv. Men efter vi har fået Bongo har han rigtig hygget sig, da han nu har en legekammerat og der bliver heller ikke ødelagt noget mere (: så jeg kan kun se fordele (:

  • #4   12. dec 2011 Jeg havde 2 katte men min hankat er ude 21 timer i døgnet ca og min hunkat gider ikke være ude, kunne mærke hun kedede sig bravt så anskaffede berta og i starten gik det slet slet ikke min hunkat ville ikke være i nærheden og jeg tænkte fuck meeen nu har jeg haft berta i 4/5 uger nu og de leger bare så godt sammen min store er næsten blevet killing igen og hun er 3 år (faktisk har hun fødselsdag i dag) og det er så dejligt at se, i dag tog jeg endda den store i at slikke berta på øret smiley
    Jeg ville klart anbefale at få en til smiley


  • #5   12. dec 2011 Nu har jeg aldrig haft kat alene før men synes helt klart 2 er bedst de har simpelthen så meget glæde af hinanden mine putter sammen, leger sammen spiser sammen ja de gør stort set alt sammen og alligevel er de stadig nogen kælepotte og kommer hen og smider sig foran en for at blive nusset

  • #6   12. dec 2011 Jah vi går også og venter på vores nr. 2 bliver klar smiley Så er også fortaler for at to vil være det bedste for nogen katte. Ikke for alle.

Kommentér på:
En eller to katte

Annonce