{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

I morgen er det en uge siden {{forumTopicSubject}}

i morgen er det en uge siden vi lod Pjuske aflive ... snøft snøft... Hun var tirsdag den 2. Maj stukket af fra os (hun var indekat) og vi kunne ikke finde hende inden jeg skulle på arbejde.. jeg blev kørt på arbejde og min mand ledte efter hende mens jeg var på arbejde men fandt hende ikke .. han kørte ud efter mig og vi kørte hjem ... Da vi landende hjemme hørte vi en piven fra haven .. Gik i haven og fandt vores lille kat med et brækket bagben Snøft snøft... min mand ringede til døgnvagten og fik at vide han skulle komme med hende kl 01.00 så det gjorde han .. Dyrelægen så hende og sagde hun var blevet på kørt det kunne han se på hendes negle... han gav hende noget smertestillende og sagde min mand skulle tage hende med hjem og komme med hende igen kl 08.. Vi afleverede Pjuske hos dyrlæge kl 08 og fik at vide han ville ringe til os når han havde undersøgt hende nærmere så han kunne fortælle os hvad han kunne gøre.. kl 13 ringede han og sagde at han havde røngent hende og bagbenet var brækket ved knæhasen , han kunne godt reparere det men han kunne ikke garantere at hun ville kunne bruge benet optimalt uden smerte og han mente at hvis hun ville springe ned fra en stol eller noget andet ville benet brække igen , det ville vi ikke udsætte Pjuske for, så vi valgte at han skulle lade hende sove ind nu da hun var bedøvet i forvejen .


Vi er bare så enormt kede af det her hjemme men vi er sikre på det var det bedste for hende så hun ikke skulle lide... vi Elsker hende stadig og snakker meget om hende, det gør bare så ondt inde i os og vi savner hende.. Her er så tomt uden hende...



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I morgen er det en uge siden
  • #1   9. maj 2006 mange tak jeg sidder med en stor klump i halsen og kan næsten ikke skrive da jeg ikke kan se tasterne for tårer jeg savner hende bare så enormt


  • #2   9. maj 2006 Årrrh ! *hulk hulk* hvor er det synd ! men godt i lod hende få fred ;'( kan godt forstå i savner hende så meget , årrh ha .. ville heller ikke kunne klare at miste soffi sådan .. ville græde 24/7 .. altså .. jeg kan begynde at græde når jeg tænker for meget på hvordan det ville være vis hun var død smiley hvordan vil det så ikke blive når hun dør?
    - mange trøst knus herfra ! !
    www.dyremindet.dk


  • #3   10. maj 2006 Åe det vækker desværre grusomme minder at høre sådan en frygtelig historie..

    Jeg har også mistet en af mine dejlige missebørn ved at han havde brækket benet..

    Snøft...

    Håber I klarer den....


Kommentér på:
I morgen er det en uge siden

Annonce