Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 x Extreme Classic med lavendel
  • #1   2. sep 2014 Øv, annoncen er inaktiv smiley Ville ellers hører om de kunne sende det.

• #2   2. sep 2014 Ja øv. Han havde også en "hunde" seng jeg havde kig på, men der kom vist en anden før mig smiley

• #3   3. sep 2014 Det er ærgeligt smiley Men jeg skrev til ham, og blev det ikke hentet i morgen, ville han kontakte mig smiley Ved dog ikke hvad det koster i butikkerne, kan se de ikke sælger det i maxi zoo.

• #4   3. sep 2014 Josefine

Det koster lige nu 99 kr
    http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattegrus/extreme_classic/303111

Hvis du ellers bruger EC, så kan de godt betale sig at bestille det på nettet, så for du det nemlig bragt til døren smiley

• #5   3. sep 2014 Tak smiley Jeg bruger det ikke selv, men har hørt godt om det, og prøver forskellige mærker, fordi jeg for en måned siden fik 2 indekatte. Før havde jeg udekat, og kattegruset fra fakta, var fint til vores behov, dog synes jeg det støver lidt for meget, når bakkerne nu bliver brugt så flittigt smiley

• #6   4. sep 2014 Jeg startede også med at bruge det fra Fakta, det er jeg glad for at have sluppet af med, synes det er dårligt.
    jeg har lige prøvet E C og det virker heller ikke for godt her, så nu har jeg lige købt noget Ever Clean, så det bliver spændende at se hvordan det er smiley

• #7   5. sep 2014 Jeg har nu været glad for det fra fakta, men synes det støver en del smiley Da jeg var i føtex, så jeg dyrlægens kattegrus på tilbud, og ville prøve det, dog køber jeg det aldrig igen, får det rigtig dårligt, når kattene har været på bakken, det giver en mærkelig lugt, der sætter sig som en slemt hovedpine smiley

Min veninde, som jeg overtog kattene fra, brugte EXCELLENT, det grus synes både jeg og min mor, er mærkeligt, og slet ikke de 119 kr. værd. Dog har jeg blandet det op med det fra fakta, og det er en ret god blanding, hvis jeg selv skal sige det smiley

Du må lige skrive, hvordan det ever clean er, så vil jeg da klart forsøge med det også smiley Køber du det i maxi zoo?

• #8   5. sep 2014 I det lange løb, tror jeg det er væsentligt dyrere at købe det i supermarkedet (og for det meste dårligere kvalitet = større forbrug = højere pris)

Der er en anden tråd her der hedder " Ever clean", der var flere der anbefalede det med blå bånd,der findes vist 8 forskellige Ever Clean og derfor var det nemmere at tale om farven smiley
    Da jeg så skulle købe det, kunne jeg ikke huske farven, så jeg endte med en grøn, en rød og en blå smiley

Nej, denne gang har jeg købt det i Pet World, ellers har jeg købt i Zooplus, men de har ikke Ever clean smiley Det er så dejligt nemt at få det sendt smiley

Kommentér på:
2 x Extreme Classic med lavendel

Annonce