1.177 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Kat bliver mere og mere kælen... Kat bliver mere og mere kælen...

Har I oplevet med nogen af jeres katte, at de bliver mere og mere kælne med årene????

Min hunkat på omkring 9 år (Ved ikke lige den præcise alder da jeg fik hende fra internat) hun bliver mere og mere kælen.. Når jeg ligger på sofaen, så er jeg sjældent alene.. Hun ælter på mig og ligger med hovedet ind til mit og slikker mig konstant.. Hun har altid været meget kælen, men nu er det sådan, at jeg ikke en gang kan sende en sms, når hun er i nærheden, fordi hun gnider sig op af mig og skubber....

Hvordan kan det være, at en kat bliver mere og mere kælen?????.. Den eneste forandring der har været er, at kattene og jeg er flyttet, så de/vi har mere plads..

P.s. er ikke træt af det - Undrer mig bare..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat bliver mere og mere kælen...
  • #1   11. okt 2014 Ved ikke hvorfor , men kat på 2år er også sådan nu , og hun ligger op ved mit hoved og når hun vil kysset på hende hoved så kommer hun hende's op til min mund og når jeg snakker i tlf eller noget andet på mobil prøver hun og få den ud af hånden på mig ,

• #2   11. okt 2014 Hvorfor denne ændring sker skal jeg ikke gøre mig klog på, men tror det handler om at behovet for forskellige ting ændre sig med alderen hvilket jo også sker for mennesker og i andre dyreverdner.

Men det er da ikke unaturligt og i dit tilfælde jo bare dejligt smiley mine har perioder hvor de søger mere kontakt, særligt Tøsen har ændret sit kontaktbehov til mig, men kun om natten og morgenen, så skal hun helst ligge helt tæt på mig, men så har hun en periode hvor hun kun kommer for at sige godnat og god morgen og så lægger hun sig ved siden af senge og sover, men det ændre sig frem og tilbage smiley

• #3   12. okt 2014 Lige p.t. ser jeg faktisk kun min hankat, når han kommer ind og vil have mad... Han plejer også at ligge ved mig nogen gange og smutter altid lige ind i sengen til mig, når jeg er gået i seng.... Havde gæster i går og hunkatten gik rundt og ville snakke med dem på skift...

Kommentér på:
Kat bliver mere og mere kælen...

Annonce