{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

En kat mere {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg er ny på siden, men har fulgt lidt med på sidelinien i noget tid.

Jeg har et spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med, eller komme med idder til.

Sagen er den at min kæreste og jeg skal flytte i hus, det bliver nok i starten af det nye år.
Vi kunne rigtig godt tænke os en kat mere, pt har vi en 2 årig kastreret huskat, man må kun have et dyr i den lejlighed vi bor i, ellers havde vi fået to til at starte med.

Vi er i tvivl om hvordan vi bedst griber det an, skal vi lade vores "gamle" kat falde til i det nye hus inden vi anskaffer os en kat mere, eller skal vi anskaffe os den nye kat samtidig, så begge katte er i nye omgivelser ?

Hvilke køn skal katten have, jeg synes at jeg har læst et sted at det er bedst hvis de er samme køn men måske tager jeg fejl.

Er der noget vi ellers skal have i baghovedet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En kat mere
  • #2   21. jul 2014 Ja jeg ville så nok anskaffe den nye kat så begge katte kommer til det nye hus samtidig, for så er der ingen af dem der ejer territoriet endnu..

    Med hensyn til køn så syntes jeg ikke det er så væsentligt, det er vigtigere at i finder en kat der har nogenlunde samme sind og aktivitetsniveau som jeres nuværende kat..

    Og så lige en sidste ting, forvent ikke at den nye kat og jeres nuværende kat bliver perle venner, hvis de lærer at acceptere hinanden så er det sådan det er, bliver de gode venner så skal i være lykkelige, husk på det er jer der vælger at få kat nr. 2, det er ikke jeres kats valg..


  • #3   21. jul 2014 Velkommen til smiley

    Jeg ville også finde en så de kan falde til samtidig. Så er det ingen af kattenes territorie, og dermed kan det være lettere for dem at acceptere hinanden.
    Kønnet er underordnet såfremt begge er/bliver neutraliseret smiley


  • #4   22. jul 2014 Tak for jeres svar.

    Den nye kat bliver selvfølgelig også neutraliseret smiley



Kommentér på:
En kat mere

Annonce