{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

En kat mere {{forumTopicSubject}}

Min kat er meget social og afhængig af mig. Hun sover ved mig hver nat osv. Jeg arbejder 34 timer i ugen plus en times kørsel hver vej, så hun er selvfølgelig alene ind imellem.
Hun er her for tiden meget aktiv, vil lege konstant og hvis jeg ikke rejser mig og leger med hende hopper hun på planten, kradser i gardinerne osv. Hun er ikke vild med at være ude.
Jeg overvejer at skaffe en legekammerat til hende. Men er så bange for, at hun vil reagere negativt på det. Hvad er jeres erfaringer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En kat mere
  • #1   10. sep 2019 Jeg anskaffede mig en nr. 2 og det gik fint, bortset fra at deres energiniveau og generelle temperament ikke stemmer helt overens. Det har så gjort at jeg har valgt at anskaffe en nr 3 i år - Jeg har valgt udfra den personlighed jeg mente ville passe bedst. Hvilket så har givet pote - Der er mere ro på nu og de er alle begyndt at hygge sig sammen.
    Jeg brugte denne artikel til at vælge min nyeste, udfra 3 overordnede personligheder smiley
    http://www.moggies.co.uk/articles/types.html

    Der er selvfølgelig altid en masse omvæltning i starten og det tager noget tid at introducere dem på en god måde, så de ikke kommer op og toppes. Jeg tror, generelt, at det er godt med 2, da de kan interagere og give hinanden meget mere end vi mennesker kan alene.


  • #2   10. sep 2019 Det er svært at sige noget om, når der stort set ingen info er om katten.


    Men jeg personligt har det sådan, at jeg aldrig mere ønske en kat. Når først man har set, hvor meget katte kan have glæde af hinanden, så bliver der nok aldrig under tre her i huset. smiley


  • #3   10. sep 2019 du skal bare huske på at man ikke kan tvinge kattene til at elske hinanden
    du skal gøre det fordi du har lyst til at få en kat mere - og jo det er bedst med min 2 katte - har selv 13...

    men du bør vælge ud fra hvad du har - altså det er noget med at finde en som vil passe sammen med din kat. især tempermanet er vigtigt. kender ikke lige alderen på din kat, men lad være med at få som er mere end et par år ældre/yngere.
    en hunkat vil helt sikkert et sikkert valg. når du nu har en dame. jo piger kan godt lege med drengene - har selv en som ikke leger med andre - hun er en vildbasse nemlig. Elsker at slås

    så brug lidt tid på at finde den rigtige. lad være med at spring ud i noget som måske passer. være helt sikker.


  • #4   10. sep 2019 2 katte kan have super meget glæde af hinanden, men det er ikke 100% sikkert de bliver putte venner, jeg har prøvet begge dele, både hurtigt venskab og bare accept, men de sov da begge i min seng, bare med afstand eller mig imellem.
    Jeg har haft2 som blev mega uvenner, men det viste sig den ene havde ondt, og det gik ud over den anden, eller 2 drenge som begge ville have eneret på min lille hunkat, selvfølgelig var de alle fikset, men de 3 var ikke gode sammen, måske skulle jeg have haft en pige mere smiley


  • #5   11. sep 2019 Tjaa. Min pigemis var virkelig en social lille efterfølger der altid var med i sofaen osv. Så fik vi en mere, ligeså social og rolig som pigen. Tænkte det blev godt!
    Hun accepterer den nye tilflytter og er også begyndt at lege med ham, til gengæld er hun blevet mere reserveret overfor os, kommer ikke og putter tæt hver gang vi sidder i sofaen og er ikke helt så tålmodig længere ift børnene.


Kommentér på:
En kat mere

Annonce