{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad hedder den katterace? :)
  • #1   20. okt 2014 scottish fold. Det ser nuttet ud men du skal være klar over nogle af dem har brusk/knogle problemer hvilket er MEGET smertefyldt for katten

• #2   20. okt 2014 Ja men har ikke planer om at jeg skal have en i nu måske om tre år smiley

• #3   20. okt 2014 Og tak det var den smiley

• #4   20. okt 2014 det er et genetisk problem som følger med ørene så vil også være der om nogle år smiley Så lidt du spørger bare hvis du har flere spørgsmål

• #5   20. okt 2014 Tak
    Ja selvfølgelig har de også det om nogen år smiley

• #6   20. okt 2014 så på animal et problem hvor den netop var med.
    dens største problem er faktisk at den har tendens til gigt. det kommer sig af at det er en genfejl i øret, som også påvirker brusk i hele kroppen, og dermed større risiko for gigt.

• #7   20. okt 2014 Det er virkeligt træls det er sådan men hvis jeg nogen sinde køber sådan en kat og den får gigt eller så noget
    Så tænker jeg først på katten og gør det der er bedst for den! smiley

• #8   20. okt 2014 Har lige googlet den, hold nu op hvor er den ellers nuttet smiley

• #9   20. okt 2014 Ja den er virkelig nuttet!! smiley

• #10   20. okt 2014 Totalt sødt hoved smiley

• #12   20. okt 2014 Hvis jeg nu nogen sinde skal have sådan en race er jeg lidt ligeglad med hvor den er henne mig helst i Sverige, Norge eller Tyskland men hvis der er så nogen dårlige ting med den tror jeg ikke helt det bliver til noget
    Syntes bare de ser så søde ud og har hørt de har en fantastisk personlighed smiley

• #13   20. okt 2014 Jeg har nu set nogen, der var opdrættet i DK.

(link fjernet)

• #14   20. okt 2014 #12) **men hvis der er så nogen dårlige ting med den tror jeg ikke helt det bliver til noget **

Nej, ingen grund til at støtte sådan noget avl. Og hvis det er for at få en sød kat med en fantastisk personlighed, så er der da bestemt andre muligheder - sådan cirka alle racer.

• Ann Z
    Ann Z Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #15   23. okt 2014 Altså hvis du tænker mest på katten, så vælger du en anden race, som ikke har sundhedsmæssige problemer! Det er ikke rimeligt at en kat ( eller et hvilket som helst andet dyr ) skal lide under at se ud på en bestemt måde, bare så vi mennesker kan synes, de ser nuttede ud. Det er simpelthen for egoistisk! Der findes så mange skønne katteracer, som ikke lider under deres udseende, så mon ikke du kan finde en anden race, så du kan købe den med god samvittighed til glæde for både dig og katten? Og så snak med en dyrlæge inden køb når du har valgt en race, så du sikrer dig, at du har valgt dig en sund race - det er frygteligt ærgeligt at ens drøm om et dejligt kæledyr ender med dyre dyrlægeregninger og sorg over at ens bedste ven ikke har det godt.

• #16   28. okt 2014 Det der i annoncen er ikke en Scottish Fold. Er i øvrigt enig i, at man ikke bør anskaffe sig sådan en. Fra maj i pr er de blevet godkendt med normale ører, uden genetiske problemer, så hvis man er faldet for racens personlighed, kan man vælge sådan en i stedet. Og hvis man gerne vil have "sjove" ører, så se på en American Curl. De har pudsige, bagoverbøjede ører, men har ikke nogen problemer eller uheldige følgevirkninger.

Kommentér på:
Hvad hedder den katterace? :)

Annonce