{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.355 visninger | Oprettet:

Ændret adfærd efter dyrlægebesøg {{forumTopicSubject}}

Hej KG!

For at gøre en lang historie kort. Vores ene kat Neo fik konstateret blærebetændelse (dannede krystaller i blæren) i går og var derfor væk hele dagen da han skulle have skyllet blæren, bedøves osv. Siden vi fik ham hjem igen har vores anden kat, Trinity, ikke kunne tolerer ham, hun hvæser og knure af ham. Jeg ved det er normalt, da Neo jo har ændret adfærd og lugter anderledes. Min bekymring går på at Trinity stadig ikke kan tolerer ham idag, selvom han nu har normal adfærd igen. Hun har desuden ændret adfærd ved at hun næsten ikke vil nusses og bare render rundt og holder øje med ham. Neo er heldigvis ligeglad og ignorer hende bare. Vi har ikke haft dette problem før, i mere end nogle timer, selvom de har været til dyrlæge hver for sig før.
Så mit spørgsmål lyder på, hvor lang tid går der før Trinity bliver sig selv igen og er der noget vi kan gøre for at hjælpe det på vej? Vil jo ikke have at hun bliver stresset af det. Har nusset Neo med noget af vores tøj for at få dyrlægelugten af ham, men der har ikke hjulpet.
Tak på forhånd.
Kh Lærke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ændret adfærd efter dyrlægebesøg
  • #1   31. okt 2014 Det er pga dyrlægelugten stadig hænger i Neo..

    u kan afhjælpe det lidt ved at tage et tæppe eller noget andet som de ofte sover på, eller måske en brugt T-shirt af dine og gnider (frottere) Neo med, så normalduften bliver overført til ham..

    Når han har været så længe hos dyrlægen så hænger duften ved længere og for Trinity så dufter han af fremmede kat og derfor bliver hun stresset, da hun tror det er en ny kat i flokken..


Kommentér på:
Ændret adfærd efter dyrlægebesøg

Annonce