{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.695 visninger | Oprettet:

Tak for fødselsdags hilsner :) {{forumTopicSubject}}

Ja som flere nok har erfaret så er der i en gruppe blevet oprettet en tråd der hedder TILLYKKE HEIDI N...

Ja det er så mig, jeg er desværre ikke medlem af gruppen, og ja det kunne jeg blot blive men der er nogle forskellige ting der gør at jeg er tilbageholdende med at sige ja til at blive medlem af gruppen (det har som sådan ikke noget med gruppen eller dens indhold at gøre, men min usikkerhed på hvad den kan få af betydning/ konsekvens for mig)

Nå men det jeg egentligt ville var blot at sige TAK til Vibse og alle de andre der har skrevet i tråden, det er så sødt af jer at ønske mig tillykke.. smiley smiley smiley smiley

Jeg havde en skøn dag, midt i lagkageopbygningen kom mine søstre og overraskede mig med fødselsdagssang, og en besked om at skifte tøj nu og komme med, så først kørte vi i Elgiganten hvor jeg skulle vælge min fødselsdagsgave (med forbehold) og derefter blev jeg kørt til Krebsehuset ved Sorø hvor mine 2 svogre ventede og så skulle vi alle, mine 2 søstre, min bror og mine svogre ind og spise frokost, det var så hyggeligt og skønt, en dejlig overraskelse.. smiley

Jeg havde blot inviteret dem alle til kaffe og kage om eftermiddagen, da jeg jo holdt fest med min søster i sommers, jeg ville egentligt have haft inviteret dem ud og spise brunch på en cafe, men da min bil gik i stykker midt i oktober, så syntes jeg ikke rigtig jeg havde råd når nu der også skulle købes julegaver snart .. smiley

Så det var en dejlig overraskelse de gav mig, lige det jeg ønskede, sååå sødt af dem.. smiley

Men igen TUSINDE TAK for alle lykønskningerne fra jer her på KG, det varmede meget at så mange jeg kun kender gennem dette forum tænker på mig, i er sååååå søde alle sammen smiley smiley smiley

I får lige et skønt billede af min baby Tøsen, som jo selvfølgelig kom og nussede mig godmorgen i går smiley :D smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak for fødselsdags hilsner :)
  • #1   10. nov 2014 Det var da så lidt søde Heidi smiley

    Og det lyder som en rigtigt hyggelig dag du har haft dig og det er også det man skal på sin fødselsdag smiley

    Og endnu engang tillykke med igår smiley


  • #2   10. nov 2014 Ej! Det vidste jeg slet ikke!

    Mange tusinde gange tillykke med dagen igår Heidi! Det lyder som om du havde en fantastisk dag. smiley


  • #3   10. nov 2014 Endnu engang tillykke smiley lyder til du havde en rigtig dejlig dag smiley

  • #4   10. nov 2014 Tusinde tak, hvor er i bare søde smiley

    Og jo tak jeg havde en dejlig dag, og bruger i dagen på at komme ovenpå igen smiley :P smiley


  • #6   10. nov 2014 Jamen opgaven lød på at jeg skulle vælge mig en ny smartfone smiley :D smiley :D
    og jeg havde et beløb på mellem 1500 og 1800 kr at vælge for, hvis jeg valgte en dyrere så skulle jeg selv betale diff..

    Sååå nu må næste step vel være at jeg får et billigt abonnement med data, for godt nok har jeg en ældre smartfone nu, som jeg har fået af min svoger (hans aflagte) men jeg har ikke data på mit abonnement, fordi jeg egentligt nægter at bruge min telefon som computer, men i dagens Danmark er det desværre nærmest umuligt at undgå at skulle smide en masse penge efter et teleselskab som man egentligt ikke bruger til noget.. smiley
    Jep jeg er lidt gammeldags, men jeg bruger altså kun en telefon som telefon, jeg syntes det er alt for dyrt med de abonnementer, men det må jeg vel finde mig i smiley


  • #7   10. nov 2014 Glad for at høre du havde en dejlig dag smiley

    Og selvom jeg er lidt yngre (host host), så har jeg det på fuldstændig samme måde ang min telefon. Har en smartphone men gider altså ikke alle de der apps og hvad ved jeg! En telefon er en telefon er en telefon... Basta smiley


  • #8   10. nov 2014 Ihh tak Karina K det trøster mig at jeg ikke er alene om at have den indstilling smiley smiley

  • #9   10. nov 2014 Heidi N
    Så gør du bare som mig, jeg har fyld selv "abonnement", hos CBB, betaler kun for tale og får så en sms, når beløbet er under 25 kr.


  • #10   10. nov 2014 Jamen A.P det hjælper jo ikke for det abonnement jeg har nu er gratis jeg betaler kun for forbrug, men når man ikke har data på sin smartfone så kan man ikke modtage og sende mms, og det er jeg lidt sur over, og skal man til at betale for data efter forbrug, så bliver det sygt dyrt, så kan det bedst betale sig at have et fast beløb til betaling hver måned desværre..

    Men min bror ar en aftale med 79 kr. om måneden, fri tale sms og ved ikke hvor meget data, så må se om jeg kan få noget lignende hos selskabet, jeg skal lige undersøge markedet..

    Men CCB bliver det ikke for deres dækning her ude på bøhh landet er simpelthen elendig, har haft dem den gang de hed Orange smiley


  • #11   10. nov 2014 Ok, mit abonnement er så også gratis smiley
    Men dækningen, ja den kommer vi jo ikke uden om smiley

    ja, der findes mange slags mobil aftale, så man skal se godt om, for så kan man også prutte om prisen smiley


  • #13   10. nov 2014 Jeg har en pakke hos telmore til 99kr. Der er 2 timer tale, fri SMS, fri mms og 2gb data. Derudover er der jo WiFi....
    Min mobil er min computer! Jeg har den ALTID på mig/i nærheden. Er dog blevet lidt bedre, synes bare at jeg slapper af, når jeg fx er herinde smiley
    Mer tillykke med dagen, skønt at den blev så dejlig!


  • #14   10. nov 2014 N9nna det er den pakke jeg også har. Synes det fungerer fint, idet jeg jo næsten aldrig bruger mine GB. Og jeg taler heller ikke 2 timer om måneden smiley Til gengæld sender jeg ret mange sms'er....

  • #15   10. nov 2014 Jeg har et med 20 timers tale, fri sms, fri mms, 3 GB data og 5 timer fritale til udlandet (I Europa) og så har jeg fri musik hos yousee og 1 times gratis TV om dagen. Til 149 kr i måneden, og jeg ville ikke kunne undvære min tale, for taler mere i mobil end jeg sms'er. smiley

  • #16   10. nov 2014 Tillykke smiley

    Jeg har for få mdr siden fået mig en iPhone 4's, så kan den jo fungere sammen med min iPad, men jeg gider ikke bruge den som computer smiley skærmen er for lille smiley men den er dejlig nem til sms'er, det er sååå skønt, at have fuldt tastatur, selvom den helst skal ligge på siden, så mine pølse fingre kan ramme tasterne smiley
    Men det er smart lige, at kunne tjekke mail, når man venter noget vigtigt, og jeg er glad for kortet/ gps smiley jeg kan finde vej nu uden, at skal have et Århus/dk kort i tasken smiley


  • #18   10. nov 2014 Tillykke, tillykke, tillykke, tillykke smiley

  • #19   10. nov 2014 Tak for lykønskningerne smiley

    Dejligt at der er andre end mig der ikke bruger telefonen til alt smiley

    99 og 149 om måneden syntes jeg bare stadig er mange penge..
    Jeg betaler først en tlf regning når den kommer over 50 kr. og der kan nemt gå 2 mdr før den overstiger 50 kr. så kan i jo godt se det kan blive en dyr affære for mig, det er jo sådan så jeg ligefrem vælter i penge, jeg snakker sjældent i telefon og hvis jeg gør er det oftest folk der ringer til mig og sender jeg 5 sms'er på en uge så er det højden og udelukkende fordi jeg skal lave en aftale med en.
    Jeg bruger min telefon så på en gennemsnitlig måned er det kun nødvendigt for mig at oplade den en gang om ugen..


  • #20   11. nov 2014 Min datters abonnement er også hos telmore til 49 kr. Der er mindre tale og mindre internet men stadig fri sms/mms.
    Jeg kan ikke mærke forskel på hastigheden af internet om jeg er under/over mit forbrug...


Kommentér på:
Tak for fødselsdags hilsner :)

Annonce