Min kat er blevet meget bange Min kat er blevet meget bange
Hej alle. Håber virkelig i kan hjælpe mig her!
Min elskede kat Dorit, er pludselig blevet rigtig bange for min kæreste. Han er rigtig træt af at hver gang han kommer gående, har hun halen mellem benene og løber under sengen, sofaen eller lignede.
Vi har prøvet alt, at han holder hende en kort tid og nusser med hende, at han prøver at kalde hende til ham med godbidder, osv men intet virker.
Han kan slet ikke komme til hende for at kæle med hende, og hvis endelig han har fået hende op, har hun kæmpe øjne, ligger ørene ned og har halen mellem benene.
Hun hvæser hvis han kommer for tæt på.
Det hele startede da vi skulle give hende øredråber fordi hun havde fået øremidder, og selvom det er en måned siden vi stoppede, er det kun blevet værre og værre.
Er der noget som helst vi kan gøre bedre? Både min kæreste og jeg ønsker at få vores gamle nussetrold tilbage
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.144
Og som hos jer tog det enormt lang tid med, at blive gode venner bag efter igen.
Tid , leg og godbidder er den eneste vej.
Lad din kæreste være den som giver lækker vådmad hver dag og lige lege en tur med hende før maden, det hjælper men tager tid, i har jo i den bedste mening brudt tillidsforholdet til hende og det skal opbygges igen .
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Min kat er blevet meget bange