1.141 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Patrick J
Patrick J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7

Midlertidigt hjem til indekat Midlertidigt hjem til indekat

Min kæreste og jeg står i den uheldige situation at vi blev nødt til at flytte fra hvor vi boede. Det eneste sted vi kunne finde imens vi søger lejlighed må vi desværre ikke holde kat.

Derfor har vi en skøn kat der skal bruge et midlertidigt hjem indtil vi finder en lejlighed igen, hvor vi må have ham boende sammen med os.

Er der nogle af jer der har nogle gode idéer?

Jeg havde selv overvejet at finde en "plejefamilie" hvor vi selvfølgelig ville betale alle udgifter forbundet med opholdet, men kan dette overhovedet lade sig gøre?

Alle bud modtages med kyshånd, da vi om en uge står og bliver tvunget til at skille os af med vores elskede kat, hvis ikke vi finder en løsning.

Mvh

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Midlertidigt hjem til indekat
  • #2   7. dec 2014 Prøv at kontakte et dyreinternat og hør, om de har nogle plejefamilier, i kunne komme i kontakt med

• Patrick J
    Patrick J Tilmeldt:
    dec 2014

#3   7. dec 2014 Vi har spurgt hele familien og hvis ikke der er kat er der en hund så det gør det desværre lidt svært... smiley
    Jeg vil prøve at ringe til internatet i Rødovre imorgen tak for buddet! smiley

• Patrick J
    Patrick J Tilmeldt:
    dec 2014

#5   7. dec 2014 Indtil vi har fundet en lejlighed, hvor vi må have ham.
    Boligselskabet har fortalt mig at der ikke bør gå mere end 1 måned eller 2 fordi vi har været skrevet op længe smiley

• Patrick J
    Patrick J Tilmeldt:
    dec 2014

#7   7. dec 2014 Jeg håber! smiley

• #8   7. dec 2014 Hvad med en kattepension???

Der er flere der giver en fastpris ved langtidspasning, og om ikke andet kan det jo være en midlertidig løsning indtil i måske finder en privat kattepasser..

• Patrick J
    Patrick J Tilmeldt:
    dec 2014

#9   7. dec 2014 Kattepension er han i nu, men det er bare forfærdeligt dyrt... Vi betaler 2.400,- pr. Måned og det er ikke nemt på studerende løn...

• #10   7. dec 2014 nu ved jeg ikke lige hvor du bor men ellers prøv min ven kattens pension i Odense
    her er det noget billigere, når det er langstidspasning

• Patrick J
    Patrick J Tilmeldt:
    dec 2014

#11   8. dec 2014 Jeg bor pt i Ballerup så en tur til Odense ville være halvlang, jeg tjekker dog lige op på det mange tak! smiley

• Patrick J
    Patrick J Tilmeldt:
    dec 2014

#13   8. dec 2014 Det bliver nok også løsningen sålænge økonomien holder til det! smiley

• Patrick J
    Patrick J Tilmeldt:
    dec 2014

#15   8. dec 2014 Præcis.
    Ja der er tilladt husdyr så det er bare at presse lidt på hos foreningen som du siger smiley

• jannie Ø
    jannie Ø Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #17   8. dec 2014 HEJ
    Vi er en familie i Allerød, som meget gerne vil passe jeres kat smiley
    Vi har godt nok en hund, men hunden er vant til at bo med en kat, da vi selv havde en kat indtil for nyligt.

Kommentér på:
Midlertidigt hjem til indekat

Annonce