Midlertidigt hjem til indekat Midlertidigt hjem til indekat
Min kæreste og jeg står i den uheldige situation at vi blev nødt til at flytte fra hvor vi boede. Det eneste sted vi kunne finde imens vi søger lejlighed må vi desværre ikke holde kat.
Derfor har vi en skøn kat der skal bruge et midlertidigt hjem indtil vi finder en lejlighed igen, hvor vi må have ham boende sammen med os.
Er der nogle af jer der har nogle gode idéer?
Jeg havde selv overvejet at finde en "plejefamilie" hvor vi selvfølgelig ville betale alle udgifter forbundet med opholdet, men kan dette overhovedet lade sig gøre?
Alle bud modtages med kyshånd, da vi om en uge står og bliver tvunget til at skille os af med vores elskede kat, hvis ikke vi finder en løsning.
Mvh
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
dec 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
Jeg vil prøve at ringe til internatet i Rødovre imorgen tak for buddet!
dec 2014
Boligselskabet har fortalt mig at der ikke bør gå mere end 1 måned eller 2 fordi vi har været skrevet op længe
dec 2014
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Der er flere der giver en fastpris ved langtidspasning, og om ikke andet kan det jo være en midlertidig løsning indtil i måske finder en privat kattepasser..
dec 2014
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.011
her er det noget billigere, når det er langstidspasning
dec 2014
dec 2014
dec 2014
Ja der er tilladt husdyr så det er bare at presse lidt på hos foreningen som du siger
dec 2014
Følger: 1 Svar: 1
Vi er en familie i Allerød, som meget gerne vil passe jeres kat
Vi har godt nok en hund, men hunden er vant til at bo med en kat, da vi selv havde en kat indtil for nyligt.
Midlertidigt hjem til indekat