Killing i nyt hjem - 8 uger eller 12 uger!? Killing i nyt hjem - 8 uger eller 12 uger!?
Nu har jeg siddet og stenet lidt på den blå avis og så slår det mig at der er mange der sælger killingerne allerede fra 8 ugers alderen.
Det kan da ikke være rigtigt! Googlede det lige og fandt dette link frem.
(link fjernet)
Hvad er jeres holdning til salgsalderen på killinger?
Min er klart at killingen skal være MINDST 12 uger inden salg, men vil gerne høre hvilke argumenter der kan være for ikke at vente dertil....
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
Jeg står i den situation at jeg får min nye kat allerede på søndag og der er han 8 uger og 3 dage gammel. Moren gider dem ikke længere og derfor vil hun af med dem der.. Så jeg har valgt at tage ham der i stedet for han så ville ryge ud til nogen andre. Nu er jeg så heldig at min ældste kat får mælk bare hun ser en killing og hun har før overtaget små killinger der var taget for tidligt fra, så jeg er ikke bange for at han tager skade af det, men det bedste ville klart være at han var hos sin mor og søskende indtil de var 12 uger.
mar 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 2 Emner: 19 Svar: 268
Jeg havde mistanke om at min Maja var lidt for lille da jeg fik hende, da hun var meget lille. Hun fik også en periode hvor hun bare ikke kunne finde ud af at bruge bakken. Heldigvis lærte hun det igen, og nu er der ingen problemer.
apr 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 23 Svar: 137
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.226
Jeg ved ikke hvorfor den er død, men jeg forstår ikke hvordan folk kan sælge dem så unge...
Blev helt vred over at jeg fik fat i ham for sent!
Har også skrevet til nogle andre som jeg så, men du siger at man kan melde dem og så bliver annoncen slettet? det tror jeg at jeg vil gøre for nu af...
Killing i nyt hjem - 8 uger eller 12 uger!?