628 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Killing flyttet til nyt hjem :-) Killing flyttet til nyt hjem :-)

I går formiddags leverede jeg Aragon i hans nye hjem, hos min bonus søn. (han har i forvejen et par ½ gamle gimper)
For at give killing og ejer den bedste start, tog jeg Pearl med, killingen og Pearl er soulmates..... jeg købte rundstykker på vejen så jeg kunne være der et stykke tid.....
Killingen fylder 16 uger i morgen, og er neutraliseret, øremærket og er fuldt vaccineret, så skal han ikke stresse over at skulle til dyrlæge indenfor kort tid.
vi ankom og Aragon var først ude af transportkassen, og gik med høj haleføring på opdagelse i sit nye hjem, Pearl var mere forsigtig...men hun kom dog selv ud da der var gået et par minutter....glad fjollede de rundt, blev sat på plads af Amanda og Sophia, men tog det ikke så tungt.... vi fik morgenmad og mens lå Aragon på hans nye ejers skød og spandt.
da der var gået 1½time og jeg skønnede at det var vist godt nok, tog jeg hjem igen....uden Aragon og Pearl....
I går eftermiddags skulle vi så bruge sønnen hjælp, vi skulle køres i teateret og han skulle så hente os hvis vi nu bestemt os for at få en øl eller 2 bagefter....
Vi ankom og jeg var meget spændt på om de nu ville hænge i vores ben og være kede af det og tro at vi var kommet for at hente dem "hjem" igen, men nej, Pearl kom lige og sagde hej, og så var der ellers dømt leg igen, Aragon ænsede os slet ikke..måske lide vemodigt, men hvor er jeg glad, i mine øjne har han gjort sig fri allerede.....
Jeg ville bare lige dele den gode oplevelse med jer....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killing flyttet til nyt hjem :-)
Kommentér på:
Killing flyttet til nyt hjem :-)

Annonce