711 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Chris J
Chris J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Foder gæt Foder gæt

Hej.
Min kat er til tider kræsen og spiser hellere hundenes foder. men nu har jeg fået 2 kg foder af en kammerat, og de første 1.5 kg røg hurtigt ned og han bliver ellevild hver gang der er mad nu,
problemet er nu at jeg fik det i nogle gamle poser fra rugbrød, og han har smidt posen det kom i, så vi kan ikke finde ud af hvad det var for noget, er der nogle her som kan fortælle mig det udfra dette billede? det kunne være rigtig lækkert smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder gæt
  • Chris J
    Chris J Tilmeldt:
    feb 2015

#4   25. feb 2015 Det var noget som han havde fået også, og sporet er endt blindt, derfor jeg spørger her smiley

• #6   25. feb 2015 Med den kulørte bid i den ene side, kan det være en blanding, det med kulør er nok noget fra et supermarkede, feks Aldi.
    Måske kan det være noget Killinge??
    Men det er ikke smart, at få foder som du ikke kender mærket på og heller ikke ved hvor gammelt er eller hvor længe det har været åbnet og hvordan det er blevet opbevaret.
    Foder kan blive for gammelt, miste vigtige vitaminer og miste smag og duft med alder og dårlig opbevaring.
    Jeg køber store portioner i forhold til de katte som skal spise det, nemlig 4, mine 2 og min datters 2, så det bliver opbevaret i original poser i lufttætte fodertønder, og jeg er påpasselig med datoerne.
    Jeg har læst, at tørfoder faktisk bør være spist før der er gået 3 måneder efter åbning???

• #7   25. feb 2015 Jeg gætter også på rc killingefoder.

• Chris J
    Chris J Tilmeldt:
    feb 2015

#9   25. feb 2015 den ene som ikke matcher ind er fra noget andet foder smiley

• hanne  O
    hanne O Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 1 Svar: 3
    #10   25. feb 2015 Hej

Gå ud og køb noget ordentlig vådfoder til din kat,og stop med tørkost,det er fyldt med en masse smagstoffer,som gør at katten kan lide det,men det er ikke kattemad,din kat er et rovdyr,og rovdyr spiser kød i naturen,det gjorde huskatte også engang,de levede af det de kunne fange.

• #11   25. feb 2015 Det ligner killingefoderet fra Lidl's premium-variant smiley

Jeg ved ikke om deres voksen-foder har samme pilleform, jeg har kun set det til killinger.

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #12   25. feb 2015 Du kan købe nogle gode kvalitets kattetørfoder på Zooplus. Som der er ca. 80 % kød i, uden tilsætningsstoffer og uden kornprodukter i. smiley

Jeg blander ca 3-4 forskellige slags tørfoder så jeg ved mine katte får det de skal have.

Det er tørfoder som disse Applaws 80 % kød i uden korn.. Orijen ca 80% kød i uden korn..Purizon 70% kød uden korn i.
    Fra Royal Canin Hair & Skin eller Royal Canin Hairball

Det samme vådfoder kan du også få i Applaws, og noger der hedder Porta 21 vådfoder, det er rent kød i også uden tilsætningsstoffer og korn. smiley Giv din kat vådfoder 2-3 gange daglig, det er godt for bla, nyrerne.

http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattefoder_toerfoder/applaws/182069

http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattefoder_toerfoder/orijen/182044

http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattefoder_toerfoder/purizon/purizon/406481

Hvis du vil købe foder eller andet på Zooplus, så køb på Zooplus.DE ...BE eller CO.UK, da det er meget billigere. smiley

• #13   25. feb 2015 mit gæt er også rc kitten - her er et billede af rc kitten

profilbillede
  • Ranva K
    Ranva K Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #14   26. feb 2015 Tror også på Royal Canin kitten smiley

• #15   27. feb 2015 Jeg ville skynde mig at købe en god kvalitets tørfoder og så begynde at blande en smule i det du har, og så fortsætte med det gode, så er det ligemeget hvad du har nu smiley

Kommentér på:
Foder gæt

Annonce