{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget skal han veje
  • #1   7. mar 2015 Han lyder meget passende.
    Der er ikke et skema på hvor meget en kat skal veje, det er individuelt fra kat til kat.
    Man måler det mere på hvor dan katten se ud, om man mærker ribben tydeligt eller blot let..
    men til sammenligning så vejede min Smilla 2,4 kilo da hun var Ca 25 uger, hun er nu 3 år og vejer Ca 5 kg nu smiley


  • Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #2   7. mar 2015 Dyrlægen sagde han er bagud i sin vækst, lidt for stort hoved i forhold til kroppen. Han har ikke har det godt hvor han var før. Syntes stadig er han sådan okay tynd og kigge på stadigvæk. smiley
    Han var syg da vi fik ham så vi har Været til dyrlæge et par gange siden vi fik ham..


  • #3   7. mar 2015 2 kg passer meget godt

  • #4   8. mar 2015 Jeg synes han lyder noget undervægtig... har I fået gode råd af dyrlægen omkring foder der kan styrke hans vækst og udvikling ?? Det er jo super vigtigt han får ordenligt kost så han kan indhente noget af det forsømte smiley

    Jeg har selv en killing på 21 uger der er blevet flasket op siden han var 3 uger...
    og han vejer 3,5 kg og er en ganske smuk huskat smiley


  • #5   8. mar 2015 prøv evt at sæt et billede ind

  • #6   8. mar 2015 Min hunkat på 10 måneder vejer ca 3 kg mens hendes bror vejer 3,5-4 kg så det er meget foeskelligt

  • Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #9   8. mar 2015 Kan desværre ikke finde ud af at ligge billeder op herinde. Man kan stadig mærke hans knogler tydeligt, så tror han stadig skal tage noget kun på.
    Dyrlægen sagde bare han var meget undervægtig da han vejede 1400 g, fik bare ikke spurgt hvad han burde veje nu. smiley


  • Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #11   11. mar 2015 Han er stadig lidt tynd men syntes han tager godt på og han er begyndt at være en flot herre smiley
    Han får arion pt, i næste måned
    Han har tørfoder hele tiden og frisk vand.
    Vådfoder 2 gange om dagen han gider ikke råt kød, men tilbyder altid ham noget til aftensmad.


Kommentér på:
Hvor meget skal han veje

Annonce