{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget skal Elvis veje?
  • #1   25. aug 2010 Lidt svært når man ingen billeder har af ham smiley Jeg tog min til dyrelæge allerede to dage efter jeg fik ham for at få ham vejet, kigget tænder, osv.. dyrelægen ved jo bedst smiley

  • #3   25. aug 2010 Jeg har et par birmadrenge på 4½ mrd - de vejer pt ca 2,7 kg .

  • Lotte M
    Lotte M Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 9
    #4   25. aug 2010 Han er blevet kastareret i dag, og er derfor også blevet vejet.

    Han vejer 2.3 kg, og hun sagde han var meget stor - så tænkte jeg bare hvad mon der er "normalt" - men det lyder da ikke helt unormalt smiley


  • #5   25. aug 2010 Min killing skal kastareres i morgen, men jeg vejede ham igår... Han er 17 uger og vejer 2,3 kg. såååå smiley

  • Lotte M
    Lotte M Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 9
    #6   25. aug 2010 Så skal du have det ovestået Marianne.. smiley

    Han er godt nok lidt mat i betrækket det lille pus..


  • #7   25. aug 2010 Jah det er så hårdt at se de små pus være så ynkelige! Kan godt huske da mine 2 store fik det gjort... De var bare så triste at se på... Men Zig skal dog også ha den helt store tur i morgen... Både sundhedstjek, vaccination, øretatoveres og kastareres... Så han får det godt nok hårdt det lille pus... Håber dit pus har det godt efter omstændighederne smiley

  • Lotte M
    Lotte M Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 9
    #8   26. aug 2010 Elvis fik også den helt store tur, så han var godt nok sølle og se på i aftes.. Og det er altså bare ikke rart og se. Tænkte flere gange, hvad har jeg dog gjort, men kunne også godt huske det fra Tiger..

    Nu er han frisk og fræk igen smiley


  • #10   26. aug 2010 Puha det var slet ikke en sjov omgang lille Zig sku igennem i dag smiley
    Da han var blevet bedøvet ville de lige kigge på hans tænder... Så fandt de ud af at han havde 2 knuder under tungen... Den ene (på størrelse med en peanut) fik de opereret ud, og den anden var noget mindre så den ku de brænde... Nu skal prøverne sendes til England for at blive tjekket hvad det er, og så får vi svar om en uges tid smiley
    Håber virkelig bare ikke at det er noget alvorligt! De sagde det højst sandsynligt var en virus, men de ville selvfølgelig gerne lige ha det tjekket... Stakkels min lille mis smiley


  • Lotte M
    Lotte M Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 9
    #11   26. aug 2010 Åhh.. Lille pus..:-(

    Håber på det bedste..


Kommentér på:
Hvor meget skal Elvis veje?

Annonce