{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lopper og flåt
  • #1   8. mar 2015 Jeg synes advantage fungere bedst. Men andre virker også, bare sørg for at vælge noget der også virker mod flåter - det er ikke alle loppemidler der virker mod dem.
    Men under alle omstændigheder, så må du regne med at skulle fjerne flåter fra dine katte hvis de kommer steder med lang græs, uanset hvilket stads du hælder på dem. Så sørg for at du har en tang eller noget til at fjerne dem med.
    Jeg foretrækker at fjerne flåterne med en at de tænger med løkke, men det er smag og behag. Og sørg endelig for at dræbe dem når du piller dem af - de skal ikke bare ud af vinduet, for så overlever de til at lave flere små bæster til at sætte sig på dyrene.

• #2   8. mar 2015 Ja Jeg skal ha imod det begge , men har prøvet 2-3 af loppe og Flåtmidler i år 2014 men kan bare ikke husk hva jeg sys det er bedst , derfor ville jeg hører andre , jeg har det sådan når jeg finder flåter så kommer det i en pose og så ud med det ,

• #3   8. mar 2015 Advantage dur her

• #5   8. mar 2015 Jeg har nogle piller lopper død og det holder i 24 timer og kan ikke huske hva de hedder og jeg sys hvor gang jeg det til lopper og flåter så har jeg ikke nogle katte med flåter og jeg skal købe loppe og Flåtmidle på tirsdag , og jeg har prøvet 2-3 lopper og Flåtmidler , men kan ikke huske hva det var som var bedst ,

• #7   8. mar 2015 Når jeg har haft lopper så har de fået den pille og så dagen efter lopper og Flåtmidle og så vaske alt som kunne bilve vasket og så har jeg ikke mærke mere til det og jeg har haft katte i 6år og 6 mdr og de har været ude i 3-4 år nu ,

• #8   9. mar 2015 Advantage bruger jeg, det er dog IKKE til flåter.
    Jeg venter lige og se, hvornår mine katte, som jeg har haft siden august, får lopper, vil ikke bare hænde gift på dem, hvis de nu er nogle der ikke får lopper smiley
    Min gamle hankat fik pipette hver 3. uge, ellers fik han lopper smiley
    Brug ikke penge på frontline smiley

Kommentér på:
Lopper og flåt

Annonce