Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killing prutter
  • Theresa B
    Theresa B Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 54
    #3   8. mar 2015 Nej det har hun ikke, hun er ikke ude endnu..

• Theresa B
    Theresa B Tilmeldt:
    mar 2014

#6   8. mar 2015 Jeg tager en tur forbi dyrlægen i næste uge så. Vaccination er vel også en nødvendighed?

• Theresa B
    Theresa B Tilmeldt:
    mar 2014

#8   8. mar 2015 Okay tak for hjælpen smiley

• #9   8. mar 2015 Giv det nye foder et par uger, så skal maven nok gå i orden smiley

• #10   8. mar 2015 Du kan hjælpe den lille mave med ZooLac fra dyrlægen, det kan stabilisere maven efter den bratte overgang + det at den lille er flyttet som også kan give maveproblemer.
    Godt du lyder til, at ville gøre det rigtige, altså vaccinere og give bedre foder og forhåbentlig også neutralisere smiley både for din og kattens skyld.

• Theresa B
    Theresa B Tilmeldt:
    mar 2014

#11   8. mar 2015 Jeg har noget lignende ZooLac til mine kaniner, det også kan bruges til katte mener jeg. Det må jeg lige læse på. Så kan jeg jo give hende noget af det.

Jeg tænkte godt på at skifte langsomt, men den tidligere ejer sagde intet om det, og så kom jeg fra det. Desuden syntes jeg ikke jeg ville tilbyde hende mere dårligt foder end hun allerede havde fået.

Vi bestiller tid til hende næste mandag, så kan hun blive vaccineret, få ormekur og blive tjekket. Vi vil gerne prøve at have killinger på hende engang, men efter det skal hun selvfølgelig neutraliseres.

• Theresa B
    Theresa B Tilmeldt:
    mar 2014

#12   8. mar 2015 Jeg har Fiberplex, der står dog på den at det er til gnavere. Kan det bruges til killingen alligevel? Det indeholder sojaolie, inulin og prebiotika.

• #13   8. mar 2015 Aldrig giv katte noget, der ikke er beregnet til katte, uden at rådføre med dyrlægen først!

• #14   10. mar 2015 Hvis det ikke er en racekat du har, hvorfor vil du så have killinger?
    Der er 600.000 hjemløse katte i Danmark så det er absolut ikke nødvendigt med flere katte.

• Theresa B
    Theresa B Tilmeldt:
    mar 2014

#15   10. mar 2015 Fordi det kunne være hyggeligt, og det er noget vi gerne vil prøve. Bare fordi der er folk der ikke kan finde ud af at tage ordenligt af deres katte og dens afkom, betyder det jo ikke at vi andre ikke må få killinger.

Kommentér på:
Killing prutter

Annonce