{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

Kasteration {{forumTopicSubject}}

Enzo er lige kommet hjem efter sin kasteration og er meeeeget tåget. Dyrelægen sagde at det var bedst han ikke var i nærheden af andre katte den første nat. Jeg husker ikke at vi isolerede Ferb da han blev kastereret, men da vi jo har to andre katte, så vil jeg jo nødig have der skete ham noget da han er meget døsig. Hvad har i bedst erfaringer med det første døgn?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kasteration
  • #1   17. mar 2015 Mine har aldrig været isoleret. De har alle holdt sig væk fra "den syge" for den var underlig og lugtede af dyrlæge smiley

  • #2   17. mar 2015 Min smukke pige sov hos mig, på min mave, da hun kom hjem og havde det forfærdeligt. Sofus blev lukket i den anden ende af huset (de havde et halvt hus hver) fordi han ikke kunne lade hende være. Han ville putte, Vaske og slås som de plejede og hun var virkelig skidt, så jeg skilte dem ad smiley

  • #3   17. mar 2015 Enzos lillesøster holder afstand men har aldrig været den voldsomme type.. Hun har et par gange forsøgt sig med at lege med legetøj foran ham, men han sidder bare og kigger.. Vores ældre kastrat ville gerne slikke der han var opereret, så ham lukkede jeg ud, så jeg ved ikke helt om jeg bør holde dem adskildt senere.. Det var nemlig ham og Enzo jeg var mest bekymret for, fordi ferb og han tit leger voldsomt, og jeg ikke er sikker på at Ferb opfatter at Enzo ikke kan lige nu.. Dyrelægen snakkede om at katten kan have ændret duft bagefter neutralisering, og de andre katte i hustanden ikke helt kan kende den, har i oplevet det?

  • #4   17. mar 2015 Stakkels Enzo, som er meget meget sløv smiley

    profilbillede
  • #5   17. mar 2015 Jeg er såååå træt mor..... ZZZzzZz.. Jeg tror jeg lukker killingerne sammen i aften for en sikkerheds skyld.. Jeg har ikke haft gjort det før, men når nu dyrelægen har sagt det, så ville jeg hade mig selv hvis der så endelig skete noget.. Man bliver lidt pylret når de hænger sådan og ikke er helt sig selv..

    profilbillede
  • #6   17. mar 2015 Ja det er meget normalt at de dufter anderledes, de lugter ligesom af dyrlæge, og nogle katte reagere kraftigt på det, og tror at det er en ny kat fordi den lugter anderledes og andre er lidt mere ligeglade..
    Man kan afhjælpe det ved at tage en af ens egne brugte T-shirts eller et af kattenes tæpper og gnide den dyrlæge duftende kat med, så noget af den gamle duft bliver overført til katten..


  • #7   17. mar 2015 Okay, jamen det vil jeg prøve smiley

  • #8   17. mar 2015 Vores 2 har heller ikke været adskilt nu her, hvor den lille er blevet steriliseret. Der var ingen reaktion fra den gamle.

  • #9   18. mar 2015 mine har altid været sammen med de andre
    dog måtte jeg have to skidt fra da de havde fået fjernet en masse tænder. de måtte nemlig ikke få mad.

    og så måtte jeg have rosa + hendes mor med på værelset da rosa fik fjernet en tand i efteråret. hun var nemlig meget grokket, og da vi har trapper og sover på 1 sal, ja så mente vi ikke lige at det var sundt for hende at tage turen ned af trappen halv fuld. men hun fik mor med på værelset sammen med mig, og vist nok et par katte mere


Kommentér på:
Kasteration

Annonce