Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor tit tømmer i kattebakken helt????
  • #1   18. maj 2006 Jeg tømmer - om muligt - lige så snart de har lavet noget, og fylder så en smule op.

Jeg totalt-skifter to store bakker ca. tre gange om ugen, hvor bakkerne bliver vasket i klorin, og fyldt op igen med helt frisk grus. *SSS*

• #2   18. maj 2006 Ja, jeg køber også alm. grus i Netto til en 10´er - 8 ltr.

Jeg har prøvet både det hvide (klumpende) og de dersens "krystalperler".

´Bryder mig ikke om nogen af dem!

Poteknus. *SSS*

• #3   18. maj 2006 Køber også det billige grus fra netto, kan faktisk betale sig i længen...
    Jeg har ikke prøvet andet og er godt tilfreds med det...

• #4   18. maj 2006 Heej .
    Vi gør rent ved hende hver morgen. med sådan en skovl agtig ting, ;P . men ellers tømmer vi nok det hele ud hver 3. - 4. uge. altså ca. en månede . er det for lidt ?? .
    Vi bruger noget henne fra dyrehandlern der hedder Cathrine . det er super godt og klumper perfekt . (:

• #5   18. maj 2006 HeHe... Min synes også det er sjovt at gå ind af lemmen til kattebakken, når jeg gør den ren, så skiller jeg den af og stiller ved siden af og så sidder den bare derinde og kigger...

• #6   18. maj 2006 jeg bruger Vita Compact ultra kattegrus, 4x8kg DKK. 249,95 og det har jeg rigtig god erfaring med.. Felix nægter at gå på toilet hvis jeg køber andet.. har prøvet en hel del.. og de perler kan han bare ik fordrage.. han skubber dem ud af kattebakken *Gg*

• #7   18. maj 2006 Jeg bruger det hvide der klumper fra Fakta, det er utroligt godt. Tømmer min bakke hvergang han har været i den, selvfølige kun det han efterlader :-))

Renser den helt og vasker den hver 14 dag.
    Kommer der nok grus i hvergang kommer urin
    aldrig i kontakt med bunden af bakken..

• #8   19. maj 2006 jeg ordner hver dag 2 gange om dagen og skifter i bund hver 3 dag hvor der så vaskes af med noget bakterie dræbende ...man skal ikke bruge rengørings midler i dyrens ting så som klorin (ik godt) men revolon til indendørs brug er super godt og dræber alt hvad der er af bakterier samtidig kan man vaske alt andet af i det så som spækbrætter toiletter køkkenskabe osv osv det er super godt og man kan også bruge det til deres mad og vandskål man skal bare skylle godt af bagefter og tørrer det godt .

• #9   19. maj 2006 vi skifter kattegrus ca 1 gang om ugen eller oftere hvis behovet er der, vi tømmer den så for efterladenskaber hver dag, vi bruger det billige kattegrus

• #10   19. maj 2006 Jeg bruger noget halvdyrt kattegrus, der er sådan noget helt fint noget.... ligesom sand... og så er det desinficerende og dufter godt... det krumper perfekt, og afføringen er lige til at fjerne med en lille skovl... når der er lavvande i bakken renser jeg den og fylder den op...

Har prøvet det billige... det gider min Cleo ikke at lave i... hun sked bare ved siden af... Har prøvet perler, træpiller og deslige... men uden meget lykke...

Min erfaring er, jo dyrere grus man køber, jo bedre er det til at holde længere tid mellem man skifter bakken helt...
    Den billige fra netto f.eks mener jeg der står på pakken at man bør skifte bakken helt hver dag... :s

• #11   19. maj 2006 Hmmm.... altså jeg tømmer en til to gange om dagen men jeg tømmer kun bakken helt 2 gange om mrd(tror jeg har ikke total styr på det)... eller hvis de har grisset....

Vi bruger noget der hedder Classic ekstrem... eller noget i den retning... vi køber der i Maxi zoo eller zoo zity... koster 150kr for 16 kg.... det klumper til ug og dufter af baby pudder.... det er maget vigtigt for os at det lugter midst muligt for deres bakke står i vores stue... og så må man jo betale hvad det koster...

Naja

• #12   19. maj 2006 Jeg tømmer bakkerne helt en gang om ugen, og så selvfølgelig et par gange om dagen når de har lavet stort.

Jeg bruger ikke grus/sand mere, er gået over til at bruge træpiller. Det suger kanon godt og så tager det alt lugt. Og det gode ved det hele er prisen.....25 kr for en pose som så holder ca 1 md. Det må da siges at være billigt ik *ss*

Der skule godt nok lidt tilvending til da jeg gik over til det, da de syntes at det var meget mærkeligt at gå på, men der gik en lille uges tid så havde de vænnet sig.

• #13   19. maj 2006 hmmm kan se jeg mangler en staveplade.....undskylder for de mange fejl i mit indlæg.

• #14   19. maj 2006 tømmer for klumper hver dag, skifter alt gruset og vasker den af inden i hver anden mdr, og der er ingen der kan lugte vi har kat.. bruger " Extreme CLASSIC." Med babypudder duft... det koster 159 men sådan en sæk holder virkelig længe

• #15   19. maj 2006 Jeg bruger også Extreme Classic og tømmer ligesom Stephanie bakkerne helt og vasker dem ca. hver anden måned.

Jeg køber gruset hos www.zooplus.de i Tyskland. Der får man 15 kg for 13 Euro (ca. 100 kr.) og det leveres så med Post Danmark. Meget praktisk, når man ikke har bil smiley

• #16   19. maj 2006 Kan næppe tro at det er sundt kun at tømme bakken helt hvert ½ år.. tænk på alle de bakterier der kan komme i.. afføring er jo ik helt bakterie fri.. osse selvom man fjerner det hver dag så vil der altid være nogle bakterier tilbage..

• #17   19. maj 2006 Denise.. er godt tilfreds med det jeg bruger nu og har prøvet alverdes slags og Felix er kræsen når det gælder kattegrus.. men han er godt tilfreds med det vi bruger nu.

• #18   19. maj 2006 Denise.. det gør jeg nu osse alligevel... vasker hans mad og vand skål hver gang han får nyt..

• Malene H
    Malene H Tilmeldt:
    jan 2018

Følger: 1 Svar: 1
    #19   20. sep 2018 Jeg gør hver mandag men jeg ville rykke det til mandag og fredag nu

Kommentér på:
Hvor tit tømmer i kattebakken helt????

Annonce