{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  indhegning af have
  • #1   3. apr 2015 180cm høj med vinkelret 50cm indhæng smiley www.katteindhegning.dk

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #2   3. apr 2015 En god ide som dkkorat skriver, 180cm høj enten med vandret eller vinkelret 50cm indhæng
    Her et billede hvordan vi har gjort det. smiley




    profilbillede
  • #3   3. apr 2015 tak for kigget og hjælpen..... hækken har forneden et 1m høj hegn som hækken er vokset op i, men hækken er kun 150 cm høj og var i tvivl (med rette kan jeg se)

  • #4   3. apr 2015 Marlene - hvis ellers hegnet og hækken hver i sær er tæt nok, og godt groet sammen, så tror jeg faktisk, at mine katte ville kunne holdes inde i din have.
    Men det er selvfølgelig ikke sikkert, at det kan holde dine katte inde.

    Vi har ca. 190 cm højt hegn, og det vandrette "udhæng" er noget smallere end ½ meter - max 30 cm.
    Mine erfaringer med hegn tæt op ad hæk er, at hønsenet (kyllingetråd eller hvad man nu kalder det) kan blive flænset af grenene smiley . Havehegn/delfinhegn er bedre.
    10 x 5 cm maskestørrelse (til store katte), eller 5 x 5 cm (til små katte). 5 x 5 cm (5 x 5 cm maskestr. kan købes hos Hegnslageret).

    Hvis det kattesikre hegn skal virke efter hensigten, er det vigtigt, at der ikke står havemøbler og lignende tæt på hækken.

    Held og lykke med projektet smiley Dine katte bliver SÅ glade for at kunne komme ud i haven. Og det er SÅ fedt bare at kunne lade havedør stå åben om sommeren.


  • #5   4. apr 2015 godt du sagde det med havestole...... temmelig logisk, men havde jeg ikke lige tænkt over smiley


  • #6   18. maj 2016 nåh- så kiggede jeg i gamle tråde...... hegnet mangler stadig, da jeg mangler én der kan..... kom til at tænke på...... hvor langt har i gravet jeres ned??


  • #7   18. maj 2016 Vores er ikke gravet ned smiley

  • #8   19. maj 2016 jeg vil IKKE have de stikker af.............. (den ene er udbryderkonge og regner med at hun forsøger sig smiley ) men ved det reelt ikke.......... tænker mellem 30-40cm..... 30 vil få hende til at give op, håber jeg.... 40 cm bliver en uoverkommelig opgave, tænker jeg....... er jeg helt galt på den???

  • #9   19. maj 2016 Hegnet all være 180cm højt med et vinkelret indhæng på ca.50cm smiley



Kommentér på:
indhegning af have

Annonce